Iran Varzeshi

خدمتي: ماكسيموويچ با همكاري فدراسيون می تواند موفق شود

-

نجمه خدمتي كــه دنبال دومين طاليش در بازيهاي آســيايي است، مثــل خيليهــا كه با طــرح يك نام بــزرگ بهعنــوان مربــي ذوق زده ميشوند، رفتار نميكند و در ارتباط با حضور احتمالي ماكسيموويچ در ايران واكنش قابل توجهي نشان ميدهد.

عضو تيم ملي تيراندازي كشورمان گفت: «ســرمربي صربستاني تيم ملي چند روزي اســت كه وارد ايران شده و با شــناختي كه از وي در مسابقات مختلف دارم ميدانم كه كارنامه خوبي دارد.

نجمه خدمتي در خصوص شرايط تيراندازان كشورمان در آستانه حضور در مسابقات كرهجنوبي اظهار داشت: «براي حضــور در جــام جهاني كره جنوبي اردوها از 2 ماه پيش آغاز شده است. خوشــبختان­ه در شرايط خوبي قرار داريم و شــرايط خوابگاه و تغذيه كامال مناسب است.

چند روز تا آغاز مســابقات باقي مانده است و در وضعيت مناسبي قرار داريم.»

وي در خصــوص حضــور ماكســيموو­يچ در تيــم ملــي تفنگ يادآور شــد: «اين سرمربي صربستاني چند روزي اســت كه وارد ايران شده و با شــناختي كه از وي در مسابقات مختلف دارم ميدانم كه كارنامه خوبي دارد و از ســطح بااليي در فدراسيون جهاني برخوردار است.

البته اينكه با حضور اين سرمربي پيشرفت كنيم يا اينكه در همان سطح بمانيم بستگي به اين دارد كه ببينيم نحوه همكاري با او چگونه اســت، آيا پاره وقت در كنار تيم ملي خواهد بود يا تمام وقت.»

مليپوش تيراندازي كشورمان در ادامه به مسابقات پيش روي تيراندازان اشــاره كرد و گفت: «يــك ماه بعد از مســابقات كره، جام جهاني مونيخ و ســپس بازيهاي آســيايي 20۱8 و قهرماني جهــان را پيش رو داريم. در كنار جام جهاني مونيخ، اردوي هانوفر را هم داريم. اردوهاي آلمان هميشــه براي تيراندازان مفيد اســت چراكه با خيال راحت و با فشنگ آزمايش شده تمرين ميكنيم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran