Iran Varzeshi

وقتي‌كاپيتان‌تيم‌ملي‌حامي‌مالي‌مي‌آورد!

اتفاق عجيب در نشست هيات ریيسه فدراسيون واليبال

-

روز گذشته خبري منتشر شــد كه از برگزاري نشست هيات رييســه فدراســيون واليبال حكايت ميكرد. جلســهاي كه البته خبــري از آن به بيرون درز نكرده بود اما انتشــار عكســي از اين جلسه در فضــاي مجازي، برگزاري و اعضــاي حاضر در آن را مخابره كرد.

در اين جلســه به غيــر از ضيايي رييس جديد فدراسيون، محمود افشاردوســ­ت دبير، طالبي نايب رييس و مســعود صالحيه، اميرحسين منظمي، آدم نــژاد و كاتب بهعنوان اعضاي هيات رييســه حضور داشتند. نكته جالب اما در عكس منتشر شده، حضور سعيد معروف در اين نشست است. كاپيتان تيم ملي كه حضورش در نشست هيات رييسه عجيب به نظر ميرســد. حضوري كه با وجود منتشــر نشدن خبر برگزاري اين جلسه، بر ابهامات موجود اضافه ميكند.

محمود افشاردوست كه روزهاي پاياني حضورش در فدراسيون را پشت سر ميگذارد درباره اين جلسه ميگويد: «اين نخستين جلسه هيات جلسه جديد و هدف اصلياش آشنايي بيشتر اعضا با يكديگر بود!»

او همچنين به مصوبــات و بحثهاي رد و بدل شده در اين جلسه نيز اشــاره كرد: «موضوع حامي مالي جديد تيم ملي هم جزو بحثهاي اصلي مطرح شده در اين جلســه بود. حامي مالي اصلي تيم ملي تغييري نميكند اما امكان دارد براي اسپانســره­اي دوم و ســوم جايگزيــن خوبــي پيدا كنيــم.» دبير فدراســيون واليبال درباره علت حضــور معروف در اين جلســه نيز اشاره ميكند: «سعيد معروف معرف شركتي بود كه تمايل همكاري با فدراسيون را دارد. كاپيتان تيم ملي براي بخشي از توضيحات كه مربوط به اين حامي مالي بود، در جلسه حاضر شد و پس از آن هم بالفاصله به تمرين تيم ملي رفت.»

افشاردوست درباره زمان حضورش در فدراسيون نيز اينطور توضيح ميدهد: «تا زماني كه ضيايي دبير جديــد انتخاب نكند، من وظايفم در واليبال را انجام خواهم داد. به هر حال واليبال مســابقات مهمي در پيش دارد و بايد فردي انتخاب شــود كه بتواند تمام وقت در خدمت اين رشته باشد.»

توضيحات افشاردوســ­ت در حالي مطرح شــده كه حضــور كاپيتان تيم ملــي در بحثهاي مالي و اقتصادي و حضورش بهعنــوان نماينده حامي مالي تيم ملي، اتفاقي عجيب و كم سابقه به حساب ميآيد كه البته مشخص است قرار نبوده علني و آشكار شود. اتفاقي كــه البته حاال افتاده و اين ســوال را مطرح كــرده كه آيا در دنياي حرفهاي هم بازيكن تيم ملي به دنبال اينجور كارهاســت و بخشي از انرژياش را براي بردن و آوردن حامي مالي مصرف ميكند؟

ســعيد معــروف كــه پيــش از ايــن حرف و حديثهاي زيــادي پيرامون فعاليتهاي اقتصادي و شــركايش مطرح بود، حاال هم وارد حاشيه ديگري شــده كه بايد ديد در روزهاي آينده چه سرنوشــتي پيدا خواهد كرد؟

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran