Iran Varzeshi

نكونام: ميخواهند از آب گلآلود ماهي بگيرند

-

تقابــل نكونــام – فكري هم يكــي از چند موردي اســت كــه بازي امروز نســاجي مازندران و نفت مسجدســليم­ان را حســاستر كرده. آنقدر حســاس كه جواد نكونام دربارهاش گفته: «محمود فكــري دوســت خــوب من، كاپيتان اســتقالل و يك مربي كاردان اســت. مــا فقط نود و چنــد دقيقــه در زمين رقابت جوانمردانه داريم و قبل و بعد آن همان رفقاي قديمي و هميشــگي خواهيم بود. اين را گفتم چون در روزهاي اخير برخي كه البته دستشان براي همــه رو شــده، از آب گلآلــود ماهي نگيرند.»

ســرمربي نســاجي صحبتهايــش را با اشــاره به بازي ادامه داد: «يك بازي سخت در انتظار ماســت. با تيمي بازي داريم كه هفتهها صدرنشين بوده و بيشــترين امتيازات را جمع كرده. نفت مسجدسليمان از هر حيــث قابل احترام اســت امــا من هــم به بازيكنانم اطمينان و ايمان كامل دارم و مطمئنم كه امــروز بهترين عملكرد را در زمين خواهند داشت.»

نكونــام همچنين از تاثير تماشــاگرا­ن حريف بر بازي گفت: «اگر اشتباه نكنــم مسجدســليم­ان مهد فوتبال ايران اســت و اولين بار فوتبال در كشــورمان در اين شهر آغاز شد. حتي شنيدم اولين ورزشــگاه فوتبال هم در مسجدسليمان تاسيس شده. وقتي اولين بار به اين شهر آمدم و شــور و نشاط مردم و طرفداران نفت را روي سكوها ديدم، واقعا لذت بردم. اين تيم هم مثل نســاجي به هواداران پرشور و فوتبالفهم خود ميبالد اما ما چارهاي جز پيروزي در اين بازي نداريم. حيف است نساجي در ليگ برتر حضور نداشته باشد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran