Iran Varzeshi

كمالوند: با پخش شدن خبر بازگشت به تراكتور، گرفتار شدم

-

در يكي، 2 هفته گذشته شايعههاي زيادي در مورد بازگشت فراز كمالوند به تراكتورســ­ازي تبريز به وجود آمد اما نه كمالوند اين مساله را تكذيب كرد و نه مســووالن تراكتورساز­ي. به هر حال كمالوند كه اين روزها در صنعتنفت آبادان مشــغول است، سكوت خود را در اين زمينه شكســت و به شايعههاي به وجود آمده، پاسخ داد. صحبت از بازگشــت شما به تبريز و تراكتورســ­ازي است و به نظر ميرسد جدايي از صنعتنفت قطعي است؟

از وقتي اين خبر پخش شــده، گرفتار شــدم. تو را به خدا به اين داستان نپردازيد. مردم به من زنگ ميزنند و در اين مورد ميپرســند. شايد طبيعي باشد كه چند پيشنهاد داشته باشم اما موضوع وقتي حساس ميشود كه ما با تراكتورساز­ي بازي داريم. در نتيجه اجازه دهيد اين بازي تمام شود و بعد در موردش صحبت كنيم. در اين شرايط من هر چه

بگويم بد ميشود. وضعيت صنعتنفت در جدول مشــخص شــده و ثابت است ولي بازيهاي حساسي با تيمهاي پايين جدول داريد؟

ما هفته قبل ثابت كرديم درســت اســت جــدول براي ما تغييــري نميكند ولي شــرافتمند­انه بازي ميكنيم. اگر زورمان برسد برنده ميشويم و اگر زورمان نرسد مطمئن باشيد با تمام توان بازي ميكنيم. بازي هفته آخر با استقالل خوزســتان به دليل هماستاني بودن با اين تيم حرف و حديث زياد دارد؟

مطمئن باشيد ما در بازي آخر هم براي برنده شدن تيم خودمان به ميدان ميرويم. مــا حتي در بازي با ســپاهان هم جوانهاي مورد اعتماد كه در بــازي با پيكان به ميدان ميرفتند را بازي نداديم و به اصفهان نبرديم تا حرف و حديث درســت نشــود. در بازي با تراكتورساز­ي و استقالل خوزستان هم با تمام قوا بازي ميكنيم.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran