Iran Varzeshi

بازگشت فرشاد احمدزاده به تركیب اصلي معادله خط حمله بدون عليپور

-

برانكو قصد دارد در بازي آخر هم با تركيب اصلياش به ميدان برود تا بلكه شكســت بازي قبل فراموش شود. شايد تصور ميشد بعد از گل بدي كه بيرانوند از ذوب آهــن خورد برانكــو بخواهد در اين بازي از رادوشــووي­چ اســتفاده كند اما هم رادو مصدوم است هم اينكه كال تا بيرانوند دچار چند اشــتباه ســريالي و وحشــتناك نشــود برانكو او را كنار نخواهد گذاشت.

در تركيــب خط دفاعــي هم بعيد اســت تغيير خاصي رخ دهد و با اينكه شــايد بهتر بود سيدجالل در اين بازي اســتراحت ميكرد اما قرار اســت كنار شــجاع در قلب خط دفاع بازي كند و مثل بازيهاي قبــل انصاري و محرمي چپ و راست او باشند.

البته انصــاري هــم مقابل ذوب آهن نمايش خوبي نداشــت و اگر قرار بر كنار گذاشــتن او در ايــن بازي بود شانس مصلح دوست صميمياش براي جايگزينــي او باال ميرفت اما اين اتفاق هــم ظاهرا نخواهد افتاد و شــماره 15 ســرخها در دفاع چپ بــازي ميكند. البتــه برخالف دو بــازي قبلي انصاري زوج اصلــياش را كنــار خــود خواهد ديد و وحيد اميري بــه احتمال فراوان ســرجاي خودش در پست هافبك چپ بازي ميكند كه اين براي انصاري بهتر اســت چون اميري بــه او در فاع كمك ميكند. در جناح راست بازگشت فرشاد احمدزاده بعد از دو بازي سكونشيني و حضور روي نيمكت جالب خواهد بود و بايد ديــد زوج او و محرمي چگونه كار خواهند كرد.

در مركــز زمين هم بــه احتمال فــراوان ماهيني كنــار كاميابينيا بازي ميكنــد و نوراللهي نزديكترين فرد به تركيب اســت و احتمــاال تعويضي اول خواهد بــود. در خط حمله هم احتمال بازي نعمتي منشــا وجــود دارد اما برخي نيز ميگويند شــايد نوراللهي در هافبك چپ ثابت باشــد و اميري كنار منشا يا نعمتي بازي كند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran