Iran Varzeshi

ميتوانيم برنز تيمي را در جاكارتا بگيريم

-

ملــي پــوش تنيــس روي ميــز ميگويد با نتايجي كه در ماههاي اخير گرفتهام، به اين خود باوري رســيدهام كه ميتوانم با بازيكنــان برتر دنيا هم مقابله كنم.

نيمــا عالميان در مورد شــرايط تيم ملــي تنيس روي ميز براي حضور در مســابقات جهاني ســوئد ميگويد: «اردوهاي خوبي را پشت سر گذاشتيم و يــك هفته در بابل تمرين داشــتيم. آب و هواي بابل مشــابه سوئد است و مسووالن ســنگ تمام گذاشتند. فكر

كنم قدرتمندتري­ن تيم پينگپنگ باشــيم كه به مسابقات اعزام ميشويم و شــانس صعود به دسته يك جهان را هم داريم.»

او ادامه ميدهد: «افشين نوروزي بســيار با تجربه است. من و نوشاد هم ردهبندي 0۷ جهان را داريم و ماه بعد فكر كنم در بين 0۶ نفر اول جهان قــرار بگيريم و در كل شــرايط خوب اســت. در دوره پيش قبل مســابقات نوشــاد ز لحاظ روحــي خيلي خوب نبــود و در ردهبندي افت كرده بود اما در حــال حاضر نه تنهــا او، بلكه همه بازيكنان ز لحــاظ كيفي و روحي در شرايط خيلي خوبي قرار دارند.»

عالميان در پاســخ به اين ســوال كه به نظر رســد ز شركت در مساب اســپانيا و كاپ آسيا شرايط بهتــري دارد نيــز اينطــور اظهارنظر ميكند: 100« درصد همينطور است. من در كاپ آســيا براي نخســتين بار توانستم به جمع هشــت بازيكن برتر

اســپانيا هم بين چهار بازيكن اول قرار گرفتم. سال ۷۹ براي من خيلي خوب آغاز شــد و اميدوارمد هماينشرايط­وجود داشته باشد. در واقع بازيهايي كه در آن مسابقات انجام دادم باعث شد براي مســابقات تيمي جهان به خودباوري برســم كه ميتوانم بــا بازيكنان خوب دنيا هم مقابله كنم.»

مليپــوش المپيكــي تنيس روي ميز ايران به شرايط ايران در بازيهاي آســيايي نيــز اشــاره ميكنــد: «در بازي ييشانسكسبم­دال

ز آن فكر كنم فدراســيون چند مسابقه تداركاتي را براي ما در نظر گرفته باشد و به دنبال اين هستيم كه در بازيهاي

يي هم نتي خوبي بگيريم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran