Iran Varzeshi

خوشحالم جلسات فدراسيون با ساعي مثبت بود

-

ســرمربي تيم ملي تكواندو تاكيد دارد، فدراســيون با هادي ســاعي وارد مذاكره شده است، واقعا اينكه چــه اتفاقي بين آنها رخ داده را نميدانم اما مسووالن فدراســيون با ســاعي جلساتي را داشتند و شــنيدهام جلسات مثبت بوده است.

فريبرز عسگري، در پاسخ به اين سوال كه مسابقات جام فجر و جام باشــگاهها­ي آسيا را كه به ميزباني استان البرز برگزار شد، چطور ديديد، ميگويد: «با توجه به اينكه مســابقات گرنداســلم چين و جام رياســت فدراسيون جهاني يونان همزمان با مسابقات جام فجر و جام باشگاههاي آسيا برگزار ميشود كشورهاي زيادي در رقابتهايــ­ي كه بــه ميزباني اســتان البرز برگزار شد، حضور نداشــتند. خيلي از تيمها در آن رقابتها حضور داشتند و كميت زيادي در مسابقات شاهد نبوديم اما از لحاظ كيفيت به هدفي كه ميخواســتي­م در ايــن رقابتها رسيديم.»

ســرمربي تيم ملي تكواندو ادامــه ميدهــد: «مــن نويــد روزهاي خــوب را بــه تكواندو ميدهــم. جوانان و قديميها در آينــده خروجي خوبــي دارند و ما ميتوانيم به آينده خوشــبين باشيم.»

سرمربي تيم ملي تكواندو در پاســخ به اين سوال كه گويا قرار است هادي ساعي بهعنوان مدير فني تيمهاي ملي معرفي شــود، آيا شــما با اين موضــوع موافق هســتيد يا خير، تاكيد ميكند: «مــا در جلســه كميتــه فني نظراتمان را گفتيم. خوشبختانه نظــرات من هم ديده شــده كه فدراســيون با هادي ساعي وارد مذاكره شده.

اينكه چه اتفاقي رخ داده را نميدانم اما مسووالن فدراسيون با ساعي جلســاتي را داشتند و شــنيدهام جلســات مثبت بوده اســت. اميدوارم هــر چه كه رخ ميدهــد بــه ســود تكواندوي كشورمان باشد.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran