Iran Varzeshi

حاال بيا طلبت را بگير

-

موضعگيري عجيب نفتيها عليه بيرانوند

حاال كه ســقوط نفت تهران به ليگ دسته يك مسجل شده، سرمربي و برخي بازيكنان اين تيم در موضعگيري عجيب، ســقوط اين تيــم را به شــكايت عليرضا بيرانونــد از نفت ربــط ميدهند! هومن افاضلي و هاشم بيكزاده گرچه در آخرين مصاحبههاي خود داليل سقوط نفت را به خاطر مشــكالت مالكيتي و مالي اين تيم دانستهاند اما هر دوي آنها شكايت عليرضا بيرانوند از نفت و توقيف اموال باشــگاه را بهعنوان يكــي از عوامل تأثيرگذار در اين ســقوط دانســتهان­د. هومن افاضلي در توضيح اين ادعايــش گفته: «من از آقاي بيرانوند گاليه دارم اما نه به خاطر حقش كه دنبالش بود. گرفتــن پول راهش اين مدلي نيســت كه تيم نفت را به هم بريزد. باشــگاه ميتوانســت اقدام متقابل كند چون در مورد فوتبــال نميتوان به خارج از ارگان فوتبالي بــه دادگاه رفت و حتي ميشد تعليق شود. ما اين كار را نكرديم. به خود بيرانوند هم گفتم و اينكه قرار باشد پولي بدهيم نخســتين نفر او خواهد بود. كار او روي تيم ما ذهنيت منفي گذاشــت و بچهها اعتماد به نفس خود را از دســت دادند.» هاشــم بيك زاده هم بعد از اينكه به وعدههاي عملي نشــده مسووالن نفت و مشكالت مالي تيم اشــاره كرده است، گفته: «بيشــترين تقصير در افتادن اين تيم به نظر من گردن مسووالن واگذاري باشــگاه است. تيم ســقوط كرده است و هنوز نفهميديم مالك باشگاه كيست. آيا تيم براي شركت نفت است؟ يا اينكه تيم متعلق به شخص اســت؟ اين بالتكليفي باعث شد تيم سقوط كند.»

او از عليرضــا بيرانونــد بــه خاطر شكايتش بســيار ناراحت است: «تيم به دسته يك سقوط كرده است، حاال ببينم ميتوانــد پولش را زنده كنــد. بيايد اين توپها را هم بردارد ببرد.»

با اين حال خودش هم خيال شكايت از اين باشگاه را دارد و ميگويد: «بله حق ما است. يك سال وقت و زمان گذاشتيم. شــكايت ميكنيم ببينيم تكليفمان چه ميشود.»

ايــن موضعگيــري نفتيهــا مقابــل بيرانونــد و گاليــه از او به خاطر شــكايت از باشــگاه يكي از عجيبترين موضعگيريها­يي اســت كــه در فوتبال ميبينيم. ايــن فاجعهاي اســت كه هر روز در فوتبــال ما پررنگتر ميشــود كه حقخواهــی بازيكنان را بــراي دريافت مطالباتشان به ظلم تعبير ميكند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran