Iran Varzeshi

نورافكن: فريب جايگاه سپاهان را نميخوريم

-

اميــد نورافكن يكي از بهترين بازيكنان اســتقالل در فصل جاري بوده اســت. اين بازيكن كه تقريبا در اكثر پستها براي استقالل بازي كرده و در پيروزيهاي اســتقالل نقش پررنگي دارد، در خصوص برد اســتقالل مقابل پيــكان اينطور اظهارنظــر ميكند:«ما با توجه به اينكه ميتوانيم ســهميه مســتقيم ليگ قهرمانان را كســب كنيم تا فصل بعد يكي از تيمهاي ايراني باشــيم، اين روزها به دنبال كسب سه امتياز بازي بوديم. البته شرايط بدني پيكان بهتر از ما بود چون آنها در ليگ قهرمانان آســيا بازي ندارند. با تالش و غيرتي كه بازيكنان ما انجام دادند، بازي را با برد به پايان رســانديم.» پس خودت هم قبول داري اســتقالل اين روزها خسته است؟ اين بازيكن در اين خصوص اينطور ميگويد:«ما بازيهاي سختي را انجام داديم و از طرفي ديگر يكســره در پرواز، اردو و تمرينات هستيم و از نظر بدني كمي خسته بوديم. البته در اوايل بازي هم باران ميآمد و همين بازيكنان ما را غافلگير كرد ولي در ادامه توانســتيم برنده شــويم.» فكر ميكردي ۰۱ نفره پيكان را شكست دهيد؟ نورافكن در پاسخ ميگويد:«فكر ميكنم بازيكنان به آن درك باال از فوتبال رســيدهاند كه ما اصال فرصت امتياز از دست دادن نداريم بــه همين دليل آنها در زميــن غيرت و تالش فراواني داشــتند كــه بتوانيــم در پايان فصل نايبقهرمان شويم.»

نورافكــن در ادامــه ميگويد:«بايد قبول كنيم كه ذوبآهن در نيمفصل دوم نتايج خيلي خوبي گرفته است. االن شرايط طوري است كه ۰5 درصد ما خودمان هستيم و ۰5 درصد ديگر هم بستگي به نتايج ساير تيمها دارد. ما بعدها براي اينكه پشــيمان نشويم بايد سپاهان را هم شكســت بدهيم.» ايــن بازيكن در مورد بازي فردا مقابل ســپاهان اينطور ميگويد:«بازي سختي است و سپاهان هميشه جزو تيمهاي مدعي قهرماني بوده است. درست است كه آنها در پايين جدول هستند اما ما هيچوقت فريب جايگاه سپاهان در جدول را نميخوريم و براي برد به زمين ميرويم تا ليگ را با پاياني خوش تمام كنيم.»

ايــن بازيكن در خصوص فينال جام حذفــي هم اينطور ميگويد:«من بــازي آخر اين تيم در ليگ يك مقابل اكســين البرز را از تلويزيون تماشــا كردم. اين تيم بسيار جوان بوده و ممكن است هر تيمي را به دردسر بيندازد اما ما يك گام تا قهرماني فاصله داريم و نميخواهيم آن را از دست بدهيم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran