Iran Varzeshi

پرنده اقبال روي شانه كاپيتان استقالل

-

مهاجم تيم ملي پيراهن بوفون را به مهدي رحمتي هديه داد.

كريم انصاريفرد، مهاجم تيم ملي و تيم المپياكــو­س يونان كه در جريان ديــدار تيمــش در دور گروهــي ليگ قهرمانان اروپا مقابل يوونتوس، پيراهن جانلوئيجي بوفــون را از او گرفته بود، به ســيد مهدي رحمتي، دروازهبان تيم استقالل هديه داد.

البته انصــاري فرد در فهرســت المپياكــو­س در ليگ قهرمانــان اروپا نبود و نتوانســت در اين رقابتها براي تيمش به ميدان برود. به نظر ميرســد از اين پس مهدي رحمتي سنگربان اول استقالل باشد. اتفاقات زيادي در فصل جاري درون دروازه استقالل افتاد. شايد تــا قبل از فصل كمتر كســي فكرش را ميكرد كه بــه دليل اختالف رحمتي و منصوريان حفاظت دروازه اســتقالل به حسيني سپرده شــود اما درست زماني كه حســيني بــار و بنه خــود را جمع كرده بود تــا با اســتقالل خداحافظي كند، اختالف منصوريــان و رحمتي او را به دروازه اســتقالل رســاند و حتي بعد از آمدن شــفر هــم اين موقعيت از حســيني گرفته نشــد و تقريبا در اكثر بازيها كاپيتان اســتقالل روي نيمكت حســيني نشســت تا اينكه در روزهاي پاياني ليگ خبر رســيد كه قرار اســت اتفاقات جديدي بيفتد و دوباره شرايط براي رحمتي و حسيني فرق ميكند.

گفته شــد ارتباط خوب رحمتي و پسر شفر دوباره او را به دروازه استقالل نزديك كرده است و همين مساله باعث شــد تا حســيني دوباره احساس خطر كند و پســت جنجالي او بعد از بازي با پيكان براي استقالل حاشيههاي زيادي به وجود آورد.

حسيني ميداند اگر شرايط اينطور پيش برود براي فصــل آتي كمتر روي تركيب اصلي را ميبيند شايد به همين دليل اســت كه بدش نميآيد ماجراي پيشنهاد ســپاهان به او بازتاب پررنگ تري نسبت به گذشته داشته باشد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran