Iran Varzeshi

پورموسوي: براي فصل بعد فوالد قويتري ميسازيم

-

ســيروس پورموســوي ســرمربي فوالد خوزســتان كه يكي از گزينههــاي هدايت تيم اميد اســت، با تاييد اينكه بــا او در اين مورد صحبت شــده، ميگويــد: «در مورد تيم المپيــك دو ماه پيش با من صحبت شد و باشــگاه هم در جريان قرار دارد. اين موضوع براي االن نيســت ولي االن تمام تمركز من روي بازي آخر است و در پايان فصل بايد ديد چه اتفاقاتي رخ ميدهد.»

پورموسوي در رابطه با شرايط فوالد براي بازي برابر تراكتورساز­ي تبريز در هفته پاياني ليگ برتر هم توضيح ميدهد: «ما دوســت داريم در بازي آخر برنده شــويم تا ليگ را با برد تمام كنيم. البته بازي قبلي با سپيدرود بازيكنان ما را خسته كرد چون روي زمين چمن مصنوعي بازي كرديم و پرواز رفت و برگشــت ما هم پراســترس و خستهكننده بود. با اين حال تالش ميكنيم در آخرين بازي در خانه به برد برسيم.»

ســرمربي فوالد خوزســتان با اشاره بــه عملكرد تيمش در فصــل جاري ادامه ميدهد: «من از عملكــرد تيم و بازيكنان راضيام ولي ميتوانســت­يم بهتر نتيجه را بگيريــم و بازيكنان هم ايــن را ميدانند. مهمترين دليلي كه باعث شد گاهي اوقات نتيجه نگيريم، خودمان هستيم و بايد براي فصل آينده بزرگتر فكر كنيم و هدفهاي بزرگي داشته باشيم. بچههاي ما امسال با تمــام وجود بازي كردند اما در برخــي بازيها و برخي لحظات غفلت كردند كه بايد از اين موضوع درس بگيرند و باتجربهتر شوند.» سيروس پورموســوي درباره برنامهاش براي فصل آينده ميگويد: «طبيعتا بايد براي فصل بعد تيمي قويتر بسازيم تا از لحاظ روحي و رواني و مسائل فني، در شــرايط بهتري قرار بگيريم. بعد از بازي با تراكتورســ­ازي با همكارانم در مورد آينده صحبت خواهم كرد و نقاط ضعف و قوت تيم را بررسي خواهيم كرد تا در زمينه برنامههاي تمريني و جذب بازيكن تصميم بگيريم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran