Iran Varzeshi

كوچ ستارهها و شرايط سخت پارس جنوبي!

-

پارس جنوبــي جم براي ليگ هجدهــم به نظــر ميرســد كار سختي در پيش دارد.

در حالي كه كمتر كســي فكر ميكرد پــارس جنوبيجم قهرمان ليگ يك در سطح باالتر و در ليگ برتر هفدهم فوتبال ايران در تقابل با بزرگان جايگاه و شــرايط خوبي پيدا كند، اين تيم با هدايت تارتار و مديريت باشــگاه به اين موفقيت رسيد.

هرچند كه ايــن تيم مدعي، در نيــم فصــل دوم بــه يكباره با مشــكالت مالي و برخي مســائل ديگر از جمله مصدوميت بازيكنان كليــدي خــودش مواجه شــد و قهرماني و ســهميه را از دست داد اما به نظر ميرســد مشكل اصلي اين تيم هنوز سر باز نكرده. شنيده ميشــود مذاكرات جميها براي حفظ تارتــار و تمديد قرارداد با او آغاز شده اما مشكل اصلي قرارداد بازيكنــان اصلــي و كليدي پارس جنوبي است.

جالب اســت بدانيــد قرارداد اكثر بازيكنان اين تيم يك ســاله بوده و با آخريــن بازي آنها مقابل مشكيپوشــا­ن در مشــهد بخش عمــدهاي از نفرات كليــدي تيم تارتار آزاد ميشوند. در اين شرايط قطعا تيمهاي ديگر به دنبال جذب آنها خواهند بود.

اين اتفاق در حالي اســت كه قطعا مشــكالت مالي كه حسابي بازيكنــان اين تيــم را اذيت كرده كار مديريت پارس جنوبي را براي حفظ ستارهها سخت خواهد كرد.

اينكه مديران باشــگاه پارس جنوبي با بازيكنانشا­ن قرارداد يك ساله بستند يا نشان از بيتجربگي آنها است يا اينكه واقعا در ابتداي فصل خودشان هم فكر نميكردند پارس جنوبي در ليگ برتر ماندني شود.

از سوي ديگر شنيده ميشود بهرام رضاييان مديرعامل باشــگاه پــارس جنوبــي از ايــن وضعيت ناراحت بوده و قصــد ندارد فصل بعــد بهعنوان مديــر كارش را در پارس جنوبي ادامه دهد.

ايــن مــورد عجيــب پارس جنوبي در ليگ برتر اســت كه با كوچ ستارههايش در پايان فصل، با دستخالي و كاري دشوار خودش را براي ليگ برتــر هجدهم آماده خواهد كرد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran