Iran Varzeshi

تكذيب عابدزاده و انصراف براي شكايت از آبوال

-

مسابقات هفته ســي و دوم ليگ برتر پرتغال در حالي پيگيري خواهد شــد كه طي ســه هفته به پايان فصل 2017-18 چهار تيم پورتو، بنفيكا، اســپورتين­گ ليسبون و براگا شانس قهرماني دارند و عالوه بر آن، تيمها در تالش هستند با قرار گرفتن در رتبههاي اول يا دوم سهميه فصل آينده ليگ قهرمانان اروپا را بگيرند.

ماريتيمو پرتغال كه امير عابدزاده، دروازهبان ايراني در آن عضويت دارد و بازي ميكند، در سه هفته پاياني ليگ پرتغال دو ديدار حساس با تيمهاي باالي جدولي پورتو و اسپورتينگ ليسبون برگزار خواهد كرد كه ديدار پيش روي آنها يكشنبه شــب هفته آينده مقابل پورتو صدرنشين خواهد بود. در حال حاضر پورتو با ۹7 امتياز، بنفيكا با 77 امتياز، اســپورتين­گ ليسبون با 74 امتياز و براگا با 71 امتياز براي كســب عنوان قهرماني ليگ برتر پرتغال شانس دارند كه با توجه به امتياز پورتو و ديدارهاي نسبتا راحتتري كه اين تيم نسبت به ساير رقباي خود در سه هفته پاياني دارد به نظر ميرسد آنها بتوانند به اين مهم برسند با اين حال پورتو دشوارترين بازي خود را يكشنبه شب آينده در چارچوب هفته سي و دوم ليگ برتر پرتغال در ورزشگاه دوس باريروس و در خانه ماريتيمو برگزار خواهد كرد كه پيروزي در اين مســابقه ميتواند راه آنها را براي رسيدن به قهرماني هموارتر كند و به همين منظور آنها در تالش هستند هر طور شده به يكهتازي چهارساله بنفيكا پايان دهند و بعد از چهار فصل ناكامي، مجددا به جام دست پيدا كنند.

حساســيت هفتههاي پاياني ليگ برتر پرتغال موجب ايجاد شايعات زيادي شده كه يكي از آنها درج خبري در روزنامه آبوال بود؛ اين روزنامه مدعي شــده بود پورتو به دنبال پرداخــت 200 هزار يورو بــه امير عابدزاده ماريتيمو است تا اين دروازهبان ايراني مقابل آنها نمايــش خوبي ارائه ندهــد و آنها كار دشواري برابر ماريتيمو نداشته باشند.

عابدزاده بالفاصله اين شايعه را رد كرد. با وجود مطرح شدن چنين شايعاتي و البته رد آن در خبــر ديگر توســط روزنامه آبوال، عابدزاده قصد شــكايت از منبع انتشار خبر را ندارد چراكه در حال حاضر تمركزش را روي ديدار برابر پورتو گذاشــته تا بتواند در بازي شماره 7 خود در اين فصل موفق شود و از سوي ديگر برخي رســانههاي پرتغالي عنوان كردهاند چنين شــايعاتي حتي ميتواند انگيزه دروازهبان ايراني را باالتر هم ببرد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran