Iran Varzeshi

عليپور: خوش شانس بودم كه ضرباتم گل ميشد

امیدوارم قول باال بردن قرارداد مثل خانه داستان نشود

-

علي عليپور در تارزه ترين مصاحبهاش حرفهــاي جالبــي زده كــه بخشــي از تازهترينها­يش را ميخوانيد:

*شايد در اول فصل كسي تصور آقاي گلي مرا نميكرد اما خدا را شكر توانستم از فرصتها به خوبي استفاده كنم. از ابتداي فصل و در اردوي اوكراين تمام تالش خودم را بــه كار گرفتم تا از نظر بدني و تاكتيكي به شــرايط مطلوبي برسم. تمرينات خوبي را زيــر نظر آقاي برانكــو و كادرفني انجام دادم و تــالش ميكــردم از نظر تاكتيكي خواستههاي آنها را برآورده كنم. همكاري و كمــك بچهها هم نقش زيــادي در اين مساله داشت و از اعتماد همه آنها ممنونم.

*اين خيلي خوشــحال كننده است كه براي ســومين فصل پياپــي آقاي گل از پرسپوليس باشــد. ضربات به چارچوب خوبي داشتم و در تمرينات تالش و تكرار و تكرار را در دستور كارم قرار دادم. اينكه بتوانم ضربه آخر را خوب بزنم چيزي است كه با تمرينات تــالش ميكنم به بهترين شــكل انجام دهم. خــب در يك مقطعي شــانس هم با مــن همراه بــود و ضرباتم بهتر راهي دروازه ميشــد. با اين حال جا دارد از هواداران تيــم هم كه حمايت آنها در اين موفقيت تاثيرگذار بود تشــكر كنم. من هميشــه پيش خودم فكر ميكنم بايد به دنبال بهترين باشم و اين بهترين بدون تمرين و تمركز به دست نميآيد.

*اينكه در هر بــازي دو زير پيراهن ميپوشــم شــايد درســت بگوييد كه از اعتمادبه نفس من باشد. اين اعتماد به نفس را هواداران، كادرفني و ديگر همتيميها با حمايتشان به من دادهاند. خدا هم خيلي به من كمــك كرد و به اندازهاي كه تالش كردهام به نتيجه رســيدم. خب من در هر بازي دو زير پيراهن دارم و اگر در نيمه اول گل بزنم دومي را برتن ميكنم و اميدوارم به گل بعدي برسم.

*در بــازي با ذوب آهن شــادي گل به ســبك رونالدو را انجــام دادم. اوال كه رونالدو بازيكن محبوب من اســت و الگوي ورزشيام محسوب ميشود. در اصفهان اما اتفاقي باعث شد كه مجبور شوم اين شكلي شادي گل كنم. ساكي كه زير پيراهني من در آن قرار داشــت و در بازيهاي قبلي از آن در شادي گلم استفاده ميكردم جا ماند و اين مساله باعث شد تا شادي رونالدويي جايگزين شادي گل هميشگيام شود.

*خدا را شــكر ميكنم كه اين فصل خــوب پيــش رفــت. در مورد تيــم ملي خوشحالم كه توانستم در اردو حاضر شوم. هيــچ گاه انگيزهام را از دســت نميدهم و اينكه ميگوييد شانس حضورم كم است در باور من اينطور نيست. هميشه شانس وجود دارد و براي دستيابي به آن بايد تالش كرد. من هميشه سعي و تالش خودم را ميكنم و مابقي را به كادرفني و خدا ميسپارم.

*نميدانم چــرا همه در مورد قرارداد مــن با پرســپوليس و جدايــيام صحبت ميكنند. من هميشــه گفتــهام و باز هم ميگويــم كه دو ســال ديگر بــا افتخار با باشــگاه قــرارداد دارم. اينقدر كــه درباره قرارداد من و جدايي من صحبت ميشــود در مــورد كســاني كه قراردادشــ­ان تمام شــده صحبت نميكنند. خوشحالم كه باز ميتوانم در كنار تيم باشم و در فصل آينده نيز باقدرت به كارمان ادامه خواهيم داد.

*با توجه به عملكردم و اعالم رضايت آقاي برانكو، مســووالن باشگاه اعالم كرده بودنــد قــراردادم افزايش پيــدا ميكند. اميدوارم اين قول عملي شود و مثل فصل اولم و ماجراي خانه گرفتن كه مســووالن باشــگاه قول داده بودند، داســتان نشود. البته بايد تشــكر ويژهاي هم از مسووالن و مديران باشگاه داشــته باشم كه در اين مدت تالش زيادي داشــتند تا بازيكنان با تمركز باال به دنبال موفقيت تيم باشند.

*قصدي براي تغيير شــماره پيراهن ندارم. پوشيدن هر شمارهاي در پرسپوليس افتخار بزرگي اســت و خوشــحالم كه من ســهمي از آن دارم. در فصــل بعد هم با پيراهن شــماره ۰۷ به ميــدان ميروم و اميــدوارم بتوانــم در كنار هــواداران و با حمايــت آنها باز هم موفق باشــم. از آقاي برانكو هم ممنونم كه در اين مدت زحمت زيادي كشــيدند و حتي گاهــي انتقاداتي بابت من متوجه ايشــان بــود اما با اعتماد خودشان باعث شــدند انگيزه بيشتري به دست بياورم.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran