Iran Varzeshi

شايد همين روزها براي استقالل بازي كنم

روياي بازگشت در اين فصل در سر قائدي

-

پــس از ماهها دوري ســرانجام مهدي قائدي به تمرينهاي استقالل بازگشت. خبري كه شايد براي خيلي از هواداران استقالل خوشحال كننده باشــد. قائدي درست در روزهايي كه ميرفت تا بدل به يكــي از بازيكنان كليدي استقالل شــود دچار سانحه شــديد رانندگي شد تا مدتها دور از ميادين باشد.

خيليهــا اميدوارند كه قائدي با اين شــوك بزرگ مسير تازهاي را در زندگــي خصوصياش در پيش بگيرد تا شــايد در آيندهاي نــه چندان دور به يكــي از بازيكنان كليدي تيم ملي فوتبال ايــران بدل شــود. قائدي از ظرفيتهاي فني كافي براي رسيدن به ايــن جايــگاه برخوردار اســت و بيشــك اگر در جاده درســتي گام بــردارد به موقعيتهايـ­ـي طاليي در فوتبــال ايران دســت خواهد يافت و به لحــاظ مالي و جايگاه اجتماعي در شرايط مناسبي قرار خواهد گرفت.

قائــدي ظاهرا متنبه شــده. اين را ميشــود از لحن صدايش كه پس از ماههــا دوري در تمرين اســتقالل ديده شــده كامال متوجه شــد. او به نرمي ميگويد: «باز هم خدا را شــكر ميكنم كه توانســتم سالمتيام را به دســت بياورم. شرايط جسمي من در اين 3 ماه كه تحت نظر پزشكان بودم خيلي حاد نيســت و چند روزي قرار است تمرينات اختصاصي انجام بدهم و ســپس به تمرينات گروهي اضافه شوم.»

قائدي حتي براي بازي در تركيب استقالل اين فصل نيز نااميد نيست. او چشم دوخته به بازيهاي استقالل در ليگ قهرمانان آسيا. مهدي ميگويد: «اين به نظر مربي بســتگي دارد ولي تالش خودم را ميكنم امســال براي اســتقالل بــازي كنم. بايــد طوري برگردم كه جبران كنم و دل هواداران استقالل را به دســت بياورم.» البته مهــدي قائدي نبايد براي بازگشــت عجلهاي به خــرج دهد. او تا بهبودي كامل بايد صبر و تحمل كند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran