Iran Varzeshi

افتخاري:قراردادجبا­ريميگويدنب­ايدپولبگير­د

-

افتخــاري مديرعامــل اســتقالل در صحبتهاي خود به اين نكته اشــاره ميكند كه دولــت بايد در پرداخت بدهيهاي اين باشــگاه كمك كند.

مديرعامل استقالل در اين زمينه ميگويد: « مــا ابتــدا بدهيهــاي اشــخاص را پرداخت ميكنيم و سپس بدهي مالياتيمان را ميدهيم. اگــر دولت هم كمي در ايــن زمينه به ما كمك كند شــرايط براي اســتقالل بهتر خواهد شد. بدهيهاي باشگاه نسبت به سال گذشته كاهش پيدا كرده اســت. اگر براساس سال گذشته ۸۶ ميليارد بدهي داشتيم امسال به زير ۰۵ ميليارد رسيدهايم كه آن هم به تدريج كم خواهد شد.»

مديرعامل باشــگاه اســتقالل با اشــاره به اظهارنظرهـ­ـاي اخير تاج و ســاكت كه گفتهاند باشــگاهها­ي بدهكار از جام باشــگاهها­ي آسيا و حتي ليگ برتر كنار گذاشته ميشوند، میگويد: «امسال كه به خير گذشــته و تمام تالشمان را ميكنيم براي ســال آينده نيز با مشكل روبهرو نشــويم. براي ايــن موضوع ناچاريــم از دولت، هواداران و بخش خصوصي كمك بگيريم و براي يكبار بايد اين موضوع حل و ريشــهكن شود. تا زماني كه هســتم تالش ميكنم اين مشكالت را رفــع كنم اما ممكن اســت در زماني من نيز به اندازهاي زير فشــار بروم كــه نتوانم اين روال را ادامه دهم. اميدوارم كمي از باشگاه حمايت شود تا اين مشكالت به صورت كامل از بين برود.»

افتخاري در مورد تمديد قرارداد شــفر هم میگويد: «شفر شرط تمديد قراردادش را حضور پسرش در كادرفني نگذاشــته و از روز اول هم پذيرفتيم كه پســر او بهعنــوان آناليزور در كنار وي مشغول به كار شــود. قرار بر اين است يك قرارداد كلي با شــفر ببنديم و او خودش ميداند به دستيارانش چه مبلغي پرداخت كند. در رابطه با قرارداد هم قرار است بخشي از آن را همانگونه كه پيشبيني كرده بوديم توســط خود باشــگاه پرداخت كنيم و بخش ديگر آن را با حامي مالي صحبت كرديم كه از طرق مختلف آن را پرداخت كنند.»

افتخاري با اشــاره به صحبتهاي مظلومي واكنــش نشــان داد و میگويد: «مــن 3 بار با مظلومي جلسه داشتم و قرار بر اين شد تا بدهي او را پرداخت كنيم. اســتقالل طلبكاران زيادي دارد و به مرور تمام طلبها پرداخت خواهد شد. همچنين خسرو حيدري هم از استقالل شكايت نميكند و مشكل او بدهي مالياتي است.»

افتخاري در ادامه در مورد حكم جباري نيز اينطور ميگويد: «واحد حقوقي باشگاه استقالل روي حكم جباري اعتراض ميدهد و اين راي در مراحل بعدي بررسي خواهد شد و بعد نتيجهاش مشــخص ميشــود. البته قرارداد جباري نشان ميدهد كه نبايد اين پــول را پرداخت كنيم. با اين حال همه چيز بستگي به نظر اعضاي كميته تعيين وضعيت بازيكنان دارد.»

مديرعامل اســتقالل درباره پســت اخير حسيني كه به نوعي از استقالل براي فصل آينده خداحافظــي كرده هم میگويد: «هيچ كجا مثل استقالل نيست و اين موضوع به همه ثابت شده است ولي نميتوانيم به زور كسي را نگه داريم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran