Iran Varzeshi

ژاوي و فريرا ميمانند، پورعلي گنجي شايد

-

فينال جام حذفي قطر بين دو تيم الســد و الدحيل برگزار شــد. با وجود اينكه الســد با يــك گل پيش افتاد اما اين الدحيل بود كه توانســت 2 گل به ثمر برساند و جام قهرماني را باالي سر ببرد. اين بازي تا دقايق پاياني با تساوي يك بر يك دنبال ميشــد اما داور يك پنالتي جنجالي به سود الدحيل گرفت كه با اعتراض زياد بازيكنان السد مواجه شد تا جايي كه ژاوي و بغداد بونجاح و البته فريرا سرمربي السد از بازي اخراج شدند.

الدحيــل پيش از اين توانســت با اقتدار قهرماني ليگ ســتارگان قطر را هم به دست بياورد و با قهرماني در جام حذفي با جمال بلماضي ســرمربي خود دبل كــرد. در اين بازي مرتضي پورعلي گنجي بازيكن ايراني الســد در تركيب ثابت تيمش به ميدان رفت. او فصل قبل توانست با السد قهرماني در جام حذفي را به دســت بياورد اما در فصل جاري از رسيدن به چنين عنواني باز ماند.

باشگاه السد پس از اين بازي اعالم كرد كه قرارداد ســرمربي پرتغالياش تمديد ميشــود و ژاوي هم فصل بعد به فوتبال خود ادامه خواهد داد. اين در حالي است كه وضعيت پورعلي گنجي هنوز در هالهاي از ابهام است.

السد در ليگ ستارگان قطر براي دومين ســال پياپي در رده دوم جدول ردهبندي قرار گرفت و نتوانســت جام قهرماني را باالي ســر ببرد. اين تيم در فينال جام حذفي هم برابر الدحيل تن به شكست داد و در رده دوم قرار گرفت.

با وجــود ناكامي الســد در فصل جاري رييــس اين باشــگاه اعالم كرد كه فريرا در پست خود ابقا خواهد شد. محمــد غانم، گفــت: « فريرا فصل بعد سرمربي الســد خواهد بود و قصد قطع همكاري با او را نداريم.»

با وجــود اينكه خبرهــاي زيادي دربــاره خداحافظــي ژاوي از فوتبال به گوش ميرسد باشــگاه السد اعالم كرد كه اين بازيكن اسپانيايي فصل بعد هم به فوتبال خود ادامه خواهد داد. مرتضي پورعلي گنجي، ســتاره تيم ملي فوتبال ايران هم در السد بازي ميكند. قرارداد اين بازيكــن به پايان رســيده و هنوز معلوم نيست كه آيا او فصل بعد هم در الســد بازي خواهد كرد يــا نه. با توجه به عملكرد خوبي كه مرتضي در الســد داشته به احتمال خيلي زياد قرارداد او هم تمديد خواهد شد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran