Iran Varzeshi

بازیكنان ذوبآهن نباید مغرور شوند

هر چنــد بعد از گذرانــدن دوران مصدوميتش، به شــرايط مطلوب براي بازي رســيد امــا امير قلعهنويي هيــچ وقت بعد از بازگشــت قاســم حداديفر، آنطور كه بايد بــه او ميدان نداد تــا در تركيب اصلي قــرار بگيرد و خودنمايــي كند. حداديفر البتــه به عنوان يكــي از

- بهناز میر مطهریان ‪Behnaz Mirmotahha­rian‬

با اينكه نفت تهران در بازي آخر به شــدت بيانگيزه بود اما بازيكنان ذوبآهن فوتبال خوبي را به نمايش گذاشتند.

بله، بازي خيلي خوبي بود. در يك موقعيت گل زديم و خدا را شكر توانستيم تا پايان بــازي از گلي كه زديم محافظت كنيــم و نايب قهرمــان رقابتهاي ليگ شويم.

در رقابت سنگيني كه براي كسب سهميه آسيا، بين تيمهاي باال جدولي وجود داشت، كار سختي داشتيد.

رقابت بيــن تيمهاي باالي جدول به شدت فشــرده بود. بخصوص در ‪8 7،‬ هفته آخر كه اين رقابت فشردهتر هم شده بود. با اين وضعيــت نايب قهرماني كم از قهرماني نداشت. چه بسا اگر ذوبآهن به ســادگي يكسري از امتيازاتش را از دست نميداد، ميتوانست قهرمان هم باشد.

امير قلعهنويــي تمهيد خاصي براي اين بازي انديشيده بود؟

اين بازي هــم طبق روال قبل بود و حساسيت بيشتري نسبت به بازيهاي هفتههاي گذشته نداشت. البته كادر فني هم بــه بازيكنان آگاهــي دادند كه تحت هيچ شــرايطي نبايد نفت را دســت كم بگيرند.

جشــن نايب قهرمانيتان چطور بود؟

خيلــي خوب بود و خدا را شــكر ميكنم كه توانســتيم باعث خوشــحالي هوادارانما­ن شويم. تعدادي از هواداران از اصفهان آمده بودنــد و به ما خيلي لطف داشتند. به نظرم كمترين حق ما اين بود كه نايب قهرمان ليگ شويم.

در كل اين فصــل برايت چطور گذشت؟

شرايط من در ابتداي فصل خيلي خوب بود. مصدوميت اما باعث شد مدتي از تيم دور باشم. با اين حال بعد از بهبود مصدوميت آقاي قلعهنويي لطف داشتند و به من دوباره اعتماد كردند.

در نيمفصل دوم بــه طور كلي ذوبآهن متحول شد.

بله، تيــم در نيمفصل دوم تقويت شــد و ما يكي از بهتريــن نيم فصلهاي تاريخ ذوبآهن را رقم زديم.

حاال كه فصل تمام شده، حرف و حديثهاي زيادي درباره جدايي امير قلعهنويي شنيده ميشود.

من در مقام اظهارنظر در اين رابطه نيستم.

اما به عنــوان بازيكن ذوبآهن، فكــر نميكني حــاال كــه تيم به هماهنگي رسيده، تغيير كادر فني به ضرر ذوب باشد؟

اينطور كــه من ميدانم اگر هر دو طرف موافق ادامه همكاري باشند، تمديد قــرارداد در گرو تصميم مديريت اســت. اميــدوارم بهترين تصميم را در اين رابطه بگيرند و هر چه به صالح ذوبآهن هست، رقم بخورد. اين حاشــيهها به بازي آسيايي ذوبآهــن مقابل اســتقالل لطمه نميزند؟

مطمئنا هــم آقاي قلعهنويي توجه ويــژهاي به اين بازي دارد و هم بازيكنان، ضمــن اينكه براي اين بــازي انگيزههاي خاصي در تيم هســت و ما بايد با منطق و تمركز به مصاف اســتقالل برويم چون استقالل واقعا بازيكنان خوبي دارد، هم در دفاع و هم ضدحمله بســيار قوي است و من اميدوارم كه با تدابير كادر فني بتوانيم از اين مسابقه سربلند بيرون بياييم.

نايــب قهرمانــي ذوبآهــن، بازيكنان را براي رقابت آســيايي با استقالل مغرور نميكند؟

واقعا شرايط تيم ما طوري است كه همــه بازيكنان انگيزه الزم براي رويارويي با حريفــان را دارند. حتي در همين بازي آخر با نفــت تهران، تك تــك بازيكنان مــا انگيزههاي زيادي داشــتند. من فكر ميكنــم ايــن موضوع در تيــم ما خيلي خوب مديريت ميشود و اجازه نميدهند بازيكنان مغرور شــوند يــا در غرور يك پيروزي يا يك عنوان بخوابند.

بــراي اســتقاللي­ها كــري نميخوانيد؟

مــن هيــچ وقــت چنيــن كاري نميكنم. بازيكنان استقالل هميشه براي من قابل احترام هستند.

پيشبينيتــ­ان از نتيجه بازي با استقالل چيست؟

واقعا نميتوان نتيجه چنين مسابقه ســختي را پيشبيني كرد. هر تيمي كه بتواند از قابليتهاي خود بهترين استفاده را ببرد و كمترين اشــتباه را داشته باشد، برنده اين بازي خواهد بود.

شرايط تيم ما طوري است كه همه بازيكنان انگيزه الزم براي رويارويي با حريفان را دارند. حتي در همين بازي آخر با نفت تهران، تك تك بازيكنان ما انگيزههاي زيادي داشتند. من فكر ميكنم اين موضوع در تيم ما خيلي خوب مديريت ميشود و اجازه نميدهند بازيكنان مغرور شوند يا در غرور يك پيروزي يا يك عنوان بخوابند.

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran