Iran Varzeshi

جايزه فينال جام حذفي روي هوا

-

مســووالن باشگاه اســتقالل هنوز به بازيكنــان اعــالم نكردهاند كــه در صورت قهرماني در فينال جامحذفي چه پاداشــي برايشــان در نظر گرفتهانــد. در حالي كه روزهــاي كمي تا برگزاري ايــن بازي باقي مانده، ســر مسووالن باشــگاه استقالل به تمديد قرارداد شفر گرم است كه البته هنوز به طور قطعي نيز موفق بــه انجام اين كار نشــدهاند. بازيكنان اســتقالل انتظار دارند كه افتخاري در روزهاي باقيمانده تا فينال جامحذفي ميزان پاداشي كه براي بازيكنان مشخص كرده را روشن كند.

در حالي كه بازيكنــان از پاداشهاي باشــگاه استقالل براي قهرماني در اين جام هيچ آگاهي ندارند، شنيده ميشود كه براي وينفرد شفر مبلغي از سوي باشگاه استقالل در نظر گرفته شده كه در قرارداد اين مربي هم آمده اســت. البته اين اقدام از ســوي باشــگاه اســتقالل نميتواند كار نادرستي باشــد اما از اين جهت كه بــراي بازيكنان پاداشــي در نظر نگرفته شــده و سرمربي ميداند كه بعــد از قهرماني در جام حذفي چه مبلغي را از باشگاه ميگيرد، اين موضوع ميتواند ميان بازيكنان و باشــگاه دلخوري ايجاد كند.

قرار اســت برخــي بازيكنــان بزرگ استقالل سر اين موضوع با افتخاري صحبت كرده و نتيجهاش را به اطالع ديگر بازيكنان برســانند. ظاهرا تعيين پاداش قهرماني در جام حذفي كه بايد ويژه تر هم باشد، مصوبه اعضاي هيات مديره را هــم ميخواهد كه اين موضوع موجــب تاخير در اعالم ميزان پاداشها شــده است. بدون شــك باشگاه اســتقالل اگر ميخواهد بازيكنان با انرژي بيشــتري مقابل خونه به خونــه به ميدان بروند، بايد هر چــه زودتر تكليف پاداشها را مشخص كنند.

استقالل - خونه به خونه ساعت: 19:15 طلسم اروندان ميشكند؟

بازي اســتقالل و خونه بــه خونه بابل قرار اســت راس ســاعت:51:91 پنجشنبه در ورزشــگاه اروندان خرمشهر برگزار شود. كاروان اســتقالل يك روز قبل از برگزاري اين بازي راهي آبادان ميشــود و روز بازي با اتوبوس به ســمت خرمشهر ميرود تا در مقابل خونه به خونه قرار بگيرد.

آبيها دو فصل پيش هم به خرمشــهر رفتند و مقابل تيم ذوبآهن قرار گرفتند. آن زمان ســرمربيگر­ي استقالل به عهده پرويز مظلومي بود كه در نهايت آبيها نتوانستند بازي فينال را به سود خود تمام كنند و جام حذفي را از دســت دادند. با گذشت 2 سال از آن شكســت دوباره استقالل مسيرش به سمت ورزشگاه اروندان افتاده و بايد دوباره براي قهرماني در جامحذفي تالش كند. آيا استقالل ميتواند طلسم اروندان را بكشند؟ اين سوالي است كه عصر پنجشنبه پاسخش را خواهيم يافت. اســتقالل و خونه به خونه به احتمال بسيار خالق بازي جذابي خواهند بود.

هشدار شفر به بازيكنان: خونه به خونه را جدي بگيريد خيلي از استقاللیها تيمشان را قهرمان جــام حذفي ميدانند و بر اين باورند كه در فينال جامحذفي مقابل خونه به خونه بابل قطع به يقين آبيها برندهاند. تصوري كامال غلط كه نگراني و خشم سرمربي استقالل را به دنبال داشته تا او در صحبتهاي اخيرش دايم به موضوع جــدي گرفتن بازي فينال كه پنجشــنبه شــب برگزار ميشود اشاره كنــد. شــفر در صحبتهاي اخيــر خود با بازيكنان به آنها تاكيد كرد كه بايد با همان ضرباهنگي كه در بازيهاي ليگ برتر حاضر ميشــدند در بازي فينــال جام حذفي هم حاضر شــوند تا بتواننــد از اين بازي هم به سالمت عبور كرده و جام قهرماني را باالي سر ببرند. اســتقالل تا صعود به فينال جام حذفــي با 3 تيم ليگ يكي بازي كرده و در ميــان اين رقبا فقط صنعت نفت آبادان بود كه سابقه بازي در ليگ برتر داشت. استقالل در فينال هم با تيمــي از ليگ يك روبهرو ميشود اما ســابقه بردهاي استقالل مقابل ليگ يكيها هم سبب نشده كه شفر نسبت به نتيجه اين بازي حساس نباشد. سرمربي اســتقالل عميقا دوســت دارد شاگردانش بازي پنجشنبه شــب مقابل خونه به خونه را جدي بگيرند.

درســت ماننــد بــازي بــا تيمهاي ليگبرتــري. البته اگر بخواهيم درســت به ماجرا نگاه كنيم خونه به خونه جزو بهترين تيمهاي ليگ يك محسوب ميشود و نتايج خيرهكنندها­ي در اين رقابتها گرفته است.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran