Iran Varzeshi

رضايي و شارلروا اميدوار به حضور در اروپا

پانزدهمين‌گل‌كاوه‌مقابل‌خنت

-

بازيهاي هفته هفتــم مرحله پليآف ژوپيلر ليگ بلژيك (بين 6 تيم باالي جدول فصل اخير) با برگزاري يك ديدار آغاز شــد كه طي آن تيم شــارلروا كــه بعد از 2 بازي كاوه رضايــي را در خــط حمله داشــت در ورزشــگاه خامكو آرنا ميهمــان تيم خنت بود. كاوه رضايي كه هفته قبل بعد از حضور تعويضــي مقابل اندرلخت موفــق به گلزني براي شارلروا شــده بود، در دقيقه 25 بازي برابر خنت هم نخستين موقعيت را به دست آورد ولي نتوانســت دروازه حريف را باز كند و در ادامــه نيز در دقيقه 30 يك كارت زرد گرفت. ستاره ايراني كه بهترين گلزن فصل شارلروا هم محسوب ميشود، در دقيقه ۹3 در سمت چپ زمين صاحب توپ شد كه بعد از حركت به سمت محوطه جريمه خنت، از راه دور و فاصلــهاي حدودا 25 متري با پاي راست شوت پر قدرت زميني و تماشايي زد كه توپ به گوشه دروازه رفت و گل اول بازي براي شارلروا به ثمر رسيد.

ياران رضايــي كه در 3 تقابل اخير اين فصل برابر خنت يك شكست و 2 پيروزي به دســت آورده بودند، در اين بازي هم موفق شــدند با تــك گل كاوه به برتــري يك بر صفر برســند تا 33 امتيازي شوند و باالتر از تيمهاي خنت و خنك به رده چهارم جدول ژوپيلــر ليگ صعود كنند. ايــن پيروزي در فاصله ســه هفته به پايان فصل، شارلروا را در آستانه كسب ســهميه اروپايي قرار داد. آنها كه ديگر شــانس قهرماني را از دســت دادهاند، در حال حاضر با يك بازي بيشتر، 4 امتياز از اندرلخت و 2 امتياز از استاندارد ليژ كمتر دارند ولي در آخر فصل در صورت قرار گرفتن در رده دوم جدول ســهميه پليآف ليگ قهرمانان را كســب ميكنند و اگر هم سومين تيم شــوند راهي پليآف ليگ اروپا خواهند شد؛ با اين وجود آنها با رتبه چهارم جدول هم شانســي براي كســب ســهميه پليآف ليگ اروپا خواهند داشــت ولي بايد مسير دشوارتري را طي كنند تا به آن مرحله برسند.

كاوه رضايي در هفته ســيزدهم هم كه مقابــل خنت يك پاس گل داده بود، در اين بازي عاوه بر گلزني، در دقيقه 3۷ نيز منجر به اخطار گرفتن نانا آساره، مدافع خنت شد و در دقيقــه 2۸ بهعنــوان دومين تعويضي شــارلروا جاي خود را به ديويــد پولت داد. ستاره ايراني شــارلروا با درخشش و گلزني مقابل خنت، پانزدهمين گل فصل خود را به ثمر رساند ولي با توجه به اينكه فاصله 6 گله با تدي شــوالير، مهاجم كورتريك دارد بعيد به نظر ميرســد بتواند در پايان فصل عنوان آقاي گلي را كســب كند اما بايد اشاره كرد اين تعداد گل هم در نخســتين سال لژيونر شــدن، آماري فوقالعاده براي مهاجم سابق استقال محسوب ميشود.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran