Iran Varzeshi

همان حرفهاي مبهم؛ ميرود، ميماند!

-

همچنان وضعيت 5 بازيكن مهم پرســپوليس كه قراردادشان به پايان رســيده نامشــخص اســت و هر روز گمانهزنيها، اخبار و شــايعاتي درباره هــر يــك از آنها به گوش ميرســد. درباره فرشــاد احمدزاده بعد از اينكه گفته شــد برانكو از باشــگاه خواسته قراردادش تمديد شــود حــاال گفته ميشــود او منتظر راي نهايي دادگاه عالــي ورزش اســت و اگــر پنجــره پرســپوليس باز شود احتماال به الخور قطر ميپيونــدد. البته انتشــار خبر عالقه الخور به فرشــاد باعث شده او براي پرسپوليس بيشتر كالس بگذارد و رقمش را باالتر ببرد.

در مورد مســلمان هم شــايعات همان قبليهاســت و گفته ميشــود غير از سپاهان يك تيم ديگر هم او را ميخواهد. شــايعه شده او در اصفهان بوده كه معلوم نيست به خاطر مذاكره با ســپاهان يا ذوب آهن بــوده يا در اصفهان كاري داشــته. گفته ميشود مســلمان پيشــنهاد مالي نه چندان جالــب تيم يونانــي را رد كــرده اما ترجيح ميدهد در ايران هم نماند.

دربــاره وحيد اميــري هم اخبار مثبت است. گفته ميشود اين بازيكن بعد از جــام جهاني قــراردادش را با پرسپوليس تمديد خواهد كرد كه اين خيلي طوالني خواهد شــد و مشخص نيست تا آن روز چه اتفاقاتي رخ دهد. گفته ميشود تمديد نكردن اميري با پرســپوليس طي روزهاي گذشته به خاطر موقعيتــش در تيم ملي و جام جهاني بوده است.

درباره محمد انصــاري هم خبر جديدي به گوش نميرســد و ظاهرا او هــم در پرســپوليس نميمانــد. محمــد انصاري در شــرايط فعلي به برانكو و مســووالن باشگاه اعالم كرده تصميمي براي خروج از باشگاه ندارد و ميخواهد به همــكاري خود با تيم ادامه دهد. البته او بندي در قراردادش دارد كه اگر پيشــنهاد خارجي داشت ميتواند جدا شــود كــه ظاهرا فعال پيشنهاد جدي خارجي ندارد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran