Iran Varzeshi

حذف زود هنگام ايرانيها

-

دوميــن روز از رقابتهاي جام جهاني تيروكمان كه در شهر آنتاليا در حال برگزاري اســت با ناكامي كمانداران ريكرو كشورمان در مرحلــه حذفي ايــن رقابتهــا و عدم راهيابي به مرحله بعد همراه بود. در دومين روز از مرحله دوم جام جهاني تيروكمان كه درآنتالياي تركيه در حال برگزاري است، تيم ريكرو مردان و بانــوان در مرحله حذفي به مصاف حريفان خود رفتند و با شكســت در برابر آنها از راهيابي به مرحله بعد بازماندند. در پايان مرحله مقدماتي ريكرو انفرادي زنان نيز كه مهسا بدخشان با كسب ۳75 امتياز، هشــتاد و هفتم شده بود در دور اول مرحله حذفي برابر كمانداري از ژاپن به ميدان رفت و با نتيجه 6 بر ۴ مغلوب اين كماندار شــد، پارميدا قاســمي ديگر كماندار ايران كه در جــدول ردهبندي مرحلــه مقدماتي با ۱۱6 امتياز، هفتاد و ششــم شــده بــود، در دور اول مرحله حذفي برابــر كمانداري از ژاپن به ميدان رفت و بــا نتيجه 6 بر صفر رقابت را واگذاركرد. شــيوا شجاعمهر كه در جدول ردهبنــدي مرحله مقدماتي بــا 7۹5 امتياز، هشتاد و سوم شده بود در در دور اول حذفي مقابــل نماينده تركيه به ميــدان رفت و با نتيجه 7 بر يك مغلوب اين كماندار شد و از راهيابي به مرحله بعد بازماند. به اين ترتيب هر ۳ كماندار ريكرو بانوان در مرحله حذفي ريكرو انفرادي با شكست برابر حريفان خود از دور رقابتهــاي جام جهاني تركيه حذف شــدند و از راهيابي به مرحله بعد بازماندند. در ريكرو انفرادي مردان، صادق اشــرفي كه در پايان مرحلــه مقدماتي جدول ردهبندي با كســب 7۴6 امتياز هفتادم شــده بود، در مرحلــه حذفي مقابــل نماينــده مالزي به ميدان رفــت و با نتيجه 6 بــر ۴ به برتري دست يافت اما در مرحله يك بيستوچهارم برابر كمانــداري از تركيه با امتياز 6 بر صفر نتيجــه را واگذار كرد و از راهيابي به مرحله يك شانزدهم بازماند.

امين پيرعلي كــه در جدول ردهبندي مرحلــه مقدماتي با ۱۴6 امتياز هشــتاد و ششم شــده بود، در دور اول مرحله حذفي برابر كماندار چين به ميدان رفت و با نتيجه 6 بــر صفر مغلوب اين كماندار شــد. متين سبزي ديگر كماندار ايران كه با ۹۲6 امتياز در پايان جــدول ردهبندي مرحله مقدماتي يكصد و سوم شــده بود، در دور اول حذفي برابر كمانداري از ژاپن رقابت كرد و با نتيجه 7 بر يــك ديــدار را واگذار كــرد و از دور رقابتهاي جام جهاني حذف شد.

به اين ترتيب كمانــدارا­ن ريكرو زنان و مردان در بخش انفرادي با شكســت برابر حريفان خود در مرحله حذفي از راهيابي به مرحله بعد بازماندند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran