Iran Varzeshi

سبحاني و آهنگريان مسافر جاكارتا شدند

-

ووشــوكارا­ن ايران در رقابتي تداركاتي برابر نمايندگان اندونــزي ميزبان بازيهاي آســيايي 8۱0۲ بــه برتري دســت يافتند. تيــم ملــي ووشــوي اندونــزي از روز ۳۲ ارديبشــهت ماه با حضــور در تهران، اردوي مشــترك تمرينــي را با ملي پوشــان ايران آغاز كرده اســت. ووشــوكارا­ن اندونزي يك ماه در كشــورمان تمرين دارند و در اين بين رقابتهاي تداركاتي مشــتركي را نيز برگزار ميكنند. بر همين اســاس ديروز نخســتين رقابــت تداركاتــي بين تيمهــاي اندونزي و ايران در آكادمي ووشــو برگزار شــد كه در پايان ووشوكاران كشورمان در آن به پيروزي قاطعانهاي دست يافتند.

در وزن 56 كيلوگرم «رضا ســبحاني» برابر «يوسف ويلي يانتو» دارنده دو مدال طال و نقره مســابقات قهرمانــي جهان در رقابتي حساس و نزديك و در پايان سه راند مبارزه به پيروزي رسيد. در وزن 60 كيلوگرم «عرفان آهنگريان» از ســد «عبدل هريس سوفيان» گذشت. در وزن 65 كيلوگرم «علي محمدي» مقابل «يودي چايادي» به برتري دست پيدا كرد. در نهايت نيز در رقابت ووشوكاران وزن 70 كيلوگرم «عباس شــيخي» مقابل «پوكا ريا يا» برنده شــد. همچنين در بخش بانوان نيز در وزن ۲5 كيلوگرم «الهه منصوريان» از سد «سلويا» گذشت.

حضور رضا سبحاني و عرفان آهنگريان ســانداكار­ان تيم ملي ايــران در بازيهاي آسيايي جاكارتا قطعي شد. در حالي تكليف ۲ وزن از ۴ وزن تيــم ســانداي مردان براي حضور در بازيهاي آسيايي جاكارتا مشخص شــد كه هنوز نماينــدگا­ن اوزان 65 و 70 كيلوگرم معرفي نشــدهاند. رضا سبحاني در وزن 56 و عرفان آهنگريان در 60 كيلوگرم سانداكاران ايران در جاكارتا هستند و از بين فرود ظفري و علي محمدي يك نفر در وزن 65 و از بين سيفي و عباس شيخي هم يك ســانداكار در 70 كيلوگرم مسافر بازيهاي آســيايي هســتند. كادر فني تيم ســانداي مردان كشورمان تا اواخر خرداد فرصت دارد تا فهرســت چهار نفره اعزامي به جاكارتا را ارائه كند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran