Iran Varzeshi

درخشان و پرشور بوديد

-

باشگاه اســتقالل به مناسبت پايان فصــل هفدهــم از تماشــاگرا­نش بابت حضــور مــداوم و پرشــور در بازيهاي اين فصل تشــكر و قدرداني كرد. باشگاه اســتقالل در پيام خود چنين نگاشــته است: «فصل فوتبالي آبيپوشان پايتخت با موفقيت در جام حذفي، ليگ قهرمانان و ليگ برتر فوتبال ايران به پايان رسيد تا هواداران ارزشمند استقالل، از عملكرد تيم محبوب خود خشنود باشند.

بــا اين وجــود اما نبايــد فراموش كرد درخشــش واقعي در فصل جاري، براي هواداران اســتقالل بود چراكه آنها از نخســتين روز فصــل با اســتقبال از تمرينــات حمايت خــود را از تيم آغاز كــرده و اين حمايت حتــي در روزهاي ســخت ابتداي فصل قطع نشد و بعد از تغييرات نيز در روزهايي كه تيم شــفر نياز به قوت قلب داشت، به بهترين شكل ادامه پيدا كرد.

حضور هواداران استقالل به اندازهاي درخشان و پرشور بود كه حتي يك بازي در زمين بيطرف نيز باعث نشد تا عنوان پرتماشاگرت­رين تيم آسيا به تيم ديگري جز اســتقالل برسد و اســتقالل با سه ديــدار ميزباني و حضــور بيش از 200 هزار تماشــاگر، باالتر از ديگر تيمها با ۴ ميزباني، در آسيا پرطرفدارتر­ين تيم قاره لقب بگيرد. در كنار اين حضور پرشــور نبايد فراموش كرد هواداران اســتقالل بهترين رفتار را در مســابقات داشتند و دريافت كمترين تذكر و جريمه از سوي كنفدراســي­ون فوتبال آسيا نشان دهنده اين موضوع است. حمايت در ديدارهاي بزرگ و كوچك، روزهاي دشوار و حتي ســختترين شــرايط آب و هوايي برگ زرينــي در كارنامه هــواداران بيمانند استقالل است.»

باشگاه استقالل در ادامه پيام خود ميگويد: «ضمــن ارج نهادن به حضور افتخار آميز هواداران خود در فصل جاري از تهــران تا اقصي نقاط كشــور و حتي ساير كشــورها، دست تك تك هواداران خود را به گرمي ميفشاريم. مديرعامل، اعضاي هيات مديره، كادرفني، بازيكنان و تمامي اعضاي باشگاه استقالل قدردان اين نعمت بزرگ هستند و در سال آينده نيز هدفي به جز ســربلندي هواداران را دنبال نخواهند كرد. هواداران استقالل، مالكان واقعي باشــگاه و اليق بهترينها هســتند و همــه مجموعــه اســتقالل لحظهاي اهميت اين موضوع را فراموش نخواهند كرد.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran