Iran Varzeshi

شجاعي روي فرم

-

مســعود شــجاعي آســیبديدگ­ي را تا حدود بسیاري پشت سر گذاشته و شــرايط خوبي قبل از تجربه سومین جام جهاني دارد.

كاپیتــان تیــم ملي ايــران دوران موفقــي در يك ســال و نیم حضور در پانیونیوس يونان داشــت و يكــي از بهترين نفرات اين تیم محســوب ميشد اما حضور اجباري در يك بازي مقدماتــي لیــگ اروپا كه حواشــي زيادي براي او به وجود آورد، موجب شد تا او پس از مسابقات انتخابي جام جهاني از فهرست تیم ملي خط بخــورد و در 3 اردوي متوالي حضور نداشته باشد.

شــجاعي امــا در نقل و انتقاالت زمســتاني سال گذشته انتخاب درستي انجام داد و راهي آ. ا. ك آتن شــد كه در 12 بازي نیمفصل دوم به میدان رفت و توانست همراه اين تیم بــه موفقیت بزرگي دســت پیدا كند، بــه مقام قهرماني ســوپر لیگ يونان برســد و نايب قهرمان جام حذفي شود.

حضــور تاثیرگــذا­ر در آ.ا.ك آتن و قهرماني همراه اين تیــم موجب شــد تا كارلــوس كــيروش دوباره كاپیتان تیمــش را دعوت كند كه او نیز با شور و نشاط زيادي در تمرينات تیم ملي در استانبول شركت ميكند و پا به پاي مليپوشان كارش را ادامه ميدهــد تا حضور موفقي در سومین جام جهاني دوران بازي خود داشته باشد. مســعود يكي از بازيكناني است كه شــانس حضور در تركیب ثابت تیم ملي را دارد. بخصوص كــه صاحب تجربه است و در روسیه اين تجربه را ميتواند به بازيكنان جوان تیم ملي منتقل كند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran