Iran Varzeshi

خوش خبر: بعيد است چيزي تغيير كند

-

تيــم ملي واليبال ايــران در حالي فردا شــب نخســتين بازياش در ليگ ملتهاي جهان را مقابل فرانســه به نمايش ميگذارد كه كادر فني تيم به نحوه برنامه ريزي ميزبان اعتراض دارد. امير خوش خبر، سرپرست تيم ملــي واليبال ايران در ايــن رابطه ميگويد: «متاسفانه كمي بي نظمي و به هم ريختگي در برنامه فرانسويها وجود دارد؛ سالن وزنه خواستيم كه اعالم كردند نداريم! ضمن اينكه زمانهاي تمرين ما بســيار بــه هم نزديك است. بهعنوان مثال ســاعت 12:30 تمرين داريم و زمان بعدي هم ساعت 15:30 است. با اين شرايط چگونه بازيكنان هم استراحت كنند، هم ناهار بخورند و هم دو نوبت تمرين كننــد؟ ما اعتراض خــود را اعالم كرديم اما اميدي به تغيير نداريم. ما زمان زيادي نداريم و مجبور هســتيم با شرايط بســازيم. سعي ميكنيم بهترين برداشــت را از برنامهريزي ناقص فرانسويها داشته باشيم.»

او درباره اردوي صربستان نيز ميگويد: «مــا از تهران بــه صربســتان رفتيم و يك ميزبانــي متفاوت را شــاهد بوديــم كه فكر ميكنــم دليلش هم حضور ايگور كوالكوويچ در تيم ملي ايران بود. ميزباني صربها بسيار شايســته و با احترام بود كه 2 بازي بســيار خوب هم با تيم ملي اين كشور انجام داديم.»

خوش خبر ادامــه ميدهد: «در اين 2 بــازي عيار تيم دســت كوالكوويچ آمد و توانســت شــرايط بازيكنان جوان را به خوبي بسنجد. خوشــبختان­ه همانطور كه كوالكوويچ تصور ميكرد، بازيكنان جوان ايران بسيار شجاعانه و نترس برابر بزرگان دنيا قرار گرفتند و اصال تحت تاثير اسم و رســم حريف قرار نگرفتند. بازي دوم هم برابر تماشــاگرا­ن صرب انجام شد و سالن مسابقه تقريبا پر شده بود كه بازي بسيار خوبي انجام شد و ســرمربي تيم ملي به خوبي نقاط ضعف تيم را شناسايي كرد.»

خــوش خبر درباره شــرايط توخته نيز توضيــح كوتاهي ميدهد: «ميگويند صربســتان ويزا نميخواهد امــا آقايان متوجه نميشــوند كه توختــه را با خود به صربســتان نبرديم تا در تهران باشد و كارهاي مربوطه را انجام دهد. اگر توخته را با خــود به صربســتان ميبرديم بايد پاسپورتش را هم با خود ميآورد و امكان داشــت در تهران هر لحظه به حضور او براي گرفتن ويزا نياز باشد. ميثم جعفري تــا وزارت خارجه هم رفته و فدراســيون جهاني هــم نامه نگاريهايي انجام داده و ما هنوز پيگير كارهاي او هســتيم. توخته جوان شايستهاي است كه كوالكوويچ به او ايمان دارد. متاسفانه مطرح كردن برخي صحبتهــا در اين شــرايط اصال منطقي نيست و جز تخريب هيچ چيزي به همراه ندارد.»

سرپرست تيم ملي واليبال ايران تاكيد دارد كــه فدراســيون در قبال ايــن بازيكن كوتاهي انجام نداده: «سفارت فرانسه به غلط ويزاي او را نداده و هنوز دليل را نميدانيم. آنها تمام مدارك توخته را از ما تحويل گرفتند و رسيد هم به ما دادند؛ در حاليكه اگر مدارك ناقص باشد، اصال رســيد دريافت نميكنند. ما تا روز آخر قبل از اعزام نميدانســت­يم كه ايــن بازيكن نميتواند با ما بيايد. توخته بايد در ايران ميماند و پاسپورتش بايد در اختيار تشريفات فدراسيون قرار ميگرفت تا شرايط فراهم شود.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran