Iran Varzeshi

اکبر احدي: براي گرفتن 5 سهميه مذاکره ميکنيم

-

ســرمربي تيم ملي بوكس اعــالم كرد با كميته ملي المپيك براي داشتن 3 يا ۵ سهميه در حال مذاكره اســت. اكبر احدي با اشــاره به مشخص نشدن تعداد سهميههاي بوكس ايران در بازيهــاي آســيايي 8۱0۲ جاكارتا، گفت: «هنوز تعداد ســهميههاي بوكس ايران افزايش نيافته اما االن بحث روي ســه تا پنج ســهميه است. قرار است با مسووالن كميته ملي المپيك جلســهاي برگزار كنيم تا به جمع بندي نهايي برسيم.»

او با اشــاره به شــرايط فعلي بوكسورهاي ايران ادامه داد: «روز گذشــته مسابقات درون اردويــي را بيــن مليپوشــان برگــزار كرديم كه ســطح رقابتها بــاال بود. نمايشــي كه از بوكســورها­ي تيم ملي ديديم اميدواري ما براي كسب نتايج خوب در بازيهاي آسيايي 8۱0۲ را بيشتر كرد.»

ســرمربي تيم ملــي بوكس با اشــاره به مشــخص نشدن تعداد سهميههاي بوكس براي بازيهــاي آســيايي، گفت: «فعــال وزن و فرد خاصي را براي اعزام مد نظر نداريم، در هر هفت وزن تمرينــات خود را با تمــام قدرت پيگيري ميكنيــم. هيچكس را جدا نكردهام اما در اعزام پنج وزن به قطعيت رســيدهام كه با مشــخص شدن تعداد سهميه آنها را اعالم ميكنم.»

اكبر احدي در مــورد برنامهها و اردوهاي تداركاتي تيم ملي بوكس هم گفت: «8۲ خرداد يك تورنمنت تداركاتي را در كشــور مغولستان و پس از آن هفتم تير ماه مســابقات تداركاتي ديگــري را در تايلند پيــش رو داريم. حتما در يكي از ايــن تورنمنتها شــركت ميكنيم اما تمام تالش فدراســيون بر اين است تا در هر دو شركت كنيم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran