Iran Varzeshi

رکابزنان نگران دوچرخههاي جديد نباشند

-

رييس فدراسيون دوچرخهســو­اري ميگويد، ركابزنان مليپوش به هيچوجه نگران تجهيزات و دوچرخههاي جديد نباشند چراكه فدراسيون براي همه مســائل برنامه دارد. بنابر اين جــاي هيچگونه نگراني در اين خصوص نيست.

خســرو قمــري دربــاره صحبتهــاي دانشــور مبني بر اينكه مصدوم اســت اما از زمانــي كه وارد اردوي تهران شــده درمانش قطع شــده اســت، ميگويد: «من دو، ســه شــب پيش از اردوي تيم ملــي بازديد كردم و با ركاربزنان هم صحبت كردم اما دانشــور بــه من چيزي در مــورد درمانش نگفت. اگر به من حرفي زده ميشــد از ظرفيتي كه در فدراسيون پزشكي ورزشــي داريم، استفاده ميكرديــم چون ما با فدراســيون پزشــكي ورزشي همكاري و تعامل بسيار خوبي داريم.»

رييس فدراسيون دوچرخه سواري در مورد اينكه دانشور عنوان كرده شــايد به او اطمينان ندارند كه مــدال ميگيرد يا فكر ميكنند با همين شرايط هم ميتواند به مدال برسد، ميگويد: «ما نگراني در مورد آمادگي او نداريم. هر كسي در فضاي اردو ممكن است چنين فكرهايي به ذهنش برســد. خود من هم در اردوهاي تيم ملي بودهام و ميدانم گاهي اوقات ورزشكار وقتي شــرايط و ركوردهاي رقبا را در تمرينها ميبيند ممكن است اين ترديد را داشته باشد كه در تركيب تيم ملي ميماند يا نه.»

قمري در مورد گاليه ركابزنان از نرسيدن تجهيزات و دوچرخههاي جديد نيز توضيح كوتاهي ميدهد: «ورزشــكارا­ن ما به هيچ عنوان نگران تجهيــزات و دوچرخهها نباشــند و بارها در اين مورد بــا خود آنها هم صحبت كرديم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran