Iran Varzeshi

جاللي: براي رفتن شيري به پرسپوليس موافقت كردم

-

مجيــد جاللــي ســرمربي تيم پيكان درباره داليــل باالرفتن مبالغ قرارداد برخي بازيكنان در ليگ برتر ميگويد: «دو عامــل در اين زمينه دخيل است ، يكي بحث باشگاهها و مربيان و ديگــري قوانيني كه وجود دارد چرا كه شاهد هستيم 98 درصد بازيكنان قرارداد يكســاله دارند و در اين شرايط مشخص است كه بازيكن نميتواند پيشــرفت كند و باشگاهها هــم نميتوانند روي بازيكنانشـ­ـان برنامهريزي كنند. اين مســاله باعث ميشــود مبالغ بازيكنــان بيجهت باال برود و ســازمان ليگ بايد در اين زمينــه تصميمگيرنـ­ـده و قانونگذار باشد.»

او مدعي است كه تيمش فصل گذشــته تا حدودي با مشكالت مالي مواجه بوده است: «ما سال قبل سال ســختي داشــتيم و از نظر مالي در مضيقه بوديم. البته باشگاه در تالش است تا مشكالت حل شود و اميدوارم كه اين اتفاق رخ دهد.»

مثل فصل گذشته كه دو بازيكن كليدي پيكان به پرســپوليس آمدند اين فصل هم مهدي شــيري مدافع راســت اين تيم با قرمزهاي پايتخت قــرارداد امضا كرده اســت. آقا معلم موافق اين انتقال است: «شيري با من صحبت كرد و تمايل داشــت كه در يك تيم ديگر و در يك فضاي جديد بازي كند. او وقتي درباره پرسپوليس با من صحبت كرد من موافقت كردم كه به پرســپوليس برود. شيري اگر نتواند نيمفصل اول به پرســپوليس برود در نيمفصل بــا ما خواهد بود و بعد به پرسپوليس ميرود.»

روز گذشته جلســه همانديشي مربيان ليگ برتر بود. جلســهاي كه با ميزباني ســازمان ليگ برگزار شد تا شنونده نظرات مربيان باشد. مجيد جاللي يكي از حاضران در اين نشست بود. جاللي خيلي اميدوار است كه به نظــرات مكتوبش توجه شــود: «من قبل از پايان فصل نامهاي براي مهدي تاج نوشــتم و پيشنهادهاي­م را در آن مطرح كــردم و در ايــن نامه نقطه نظراتم را هم نوشــتم، سعي ميكنم روي اين مساله تمركز كنم تا بتوانيم بيشتر به فوتبال كمك كنيم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran