Iran Varzeshi

همداني: استقالل يكي ديگر مثل تيام ميخواهد

-

ســتار همداني قرعه كشــي ليگ قهرمانان را براي استقالل بسيار خوب و اميدواركنن­ده ميداند: «به نظر من قرعه خوبي براي اســتقالل اســت و احساس من اين اســت كه شرايط اســتقالل از پرســپوليس در اين مرحله بهتر خواهد بود چرا كه الدحيل تيم خوبي اســت كه به اين مرحله رســيده و تمام بازيهايش را بــا تفاضل گل خوب و پر گل به پايان رسانده اســت حتي العين امارات را با 8 گل در رفت و برگشت شكست داده است.

اين نشــان ميدهد كه الدحيل تيم بســيار قدرتمندي است، ولي در مجموع در اين مرحلــه هر تيمي كه حضور دارد كار را بسيار سخت ميكند، كار استقالل هم ســخت اســت و نبايد تيم السد را دست كم بگيرد. اميدواريم از اين مرحله دو تيم ايراني صعود كنند.»

همدانــي عالقــه دارد كــه هر دو نماينده ايران از اين مرحله صعود كنند: «دوست دارم بهعنوان يك ايراني استقالل و پرسپوليس از اين مرحله صعود كنند و اميدوارم در مرحله بعدي شهرآورد آسيا را شاهد باشــيم. اين دو تيم نشان دادند كه در اين چند ســاله تيم خوبي شدند و حضور اســتقالل و پرسپوليس در مرحله نيمهنهايي باعث ميشود تا اين رقابتها جذابتر شود.»

همداني اعتقاد دارد كه در بازي رفت و برگشت اســتقالل از وجود تماشاگران خود بهرهمند خواهد بود: «خوشــبختان­ه در بازي رفــت و برگشــت ميتوانيم از ظرفيت حضور هواداران اســتفاد كنيم. اين اتفاق خوبي اســت كــه ميتواند به تيم استقالل كمك كند. حضور هواداران بســيار تأثيرگذار خواهد بــود و در بازي رفــت با توجه به اينكه ميزبان هســتيم بايد نهايت استفاده را بكنيم.»

از همدانــي درباره اينكه تيام ممكن اســت از اســتقالل بروند پرسيدهاند كه اين پيشكســوت باشگاه استقالل جدايي تيــام را بعيد دانســته: «بعيــد ميدانم تيــام از اســتقالل جدا شــود. در حال حاضر اســتقالل به يك دفاع چپ خوب احتياج دارد تا بتواند دفاع حريف را دور بزند. همچنين عــالوه بر دفاع چپ يك مهاجم ششــدانگ نيــاز دارد تا در كنار تيام بتواننــد در بحث هجومي تأثيرگذار باشند. اســتقالل عالوه بر اين بازيكنان به يك دفاع وســط قدرتمند هم احتياج دارد تا در كنار يــك نيمكت خوب يك تيم بــزرگ و قوي را راهي اين مرحله از مســابقات كند تا بتواند نتيجه خوبي را كسب كند.»

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran