Iran Varzeshi

قلعهنويي: بايد از صحت حرفهاي محرم مطمئن شوم

-

امير قلعهنويي ســرمربي ســپاهان كه قرارداد 2 ســالهاي با زردپوشان اصفهاني امضا كرد، در مــورد انتخاب اين تيم براي فصل آينده ميگويد: «در دو ســالي كه در سپاهان بودم در ابتدا خوب شــروع نكردم اما هميشه با هر تيمي بــه اصفهان رفتم مردم اصفهان من را مورد لطــف قرار دادند، من تيم دوم را تحويل گرفتم و آسيايي تحويل دادم، خدا شاهد است رقم مالي تفاوت چنداني نداشت و حاال هم با خدا معامله كردم و اميدوارم بتوانم سپاهان را به روزهاي خوب برگردانم.»

قلعهنويــي در رابطه با اينكه چرا از ذوبآهن جدا شــد، توضيح ميدهد: «من جز خدا از كســي نميترسم و هميشــه حرف حق را ميزنم. هر چيزي كه من در برنامه از ذوبآهن خواســتم انجام دادند، من از سعيد آذري ممنون هســتم، تا قبل از بازي با اســتقال تمام پاداشها را پرداخت و بودجه را هم تصويــب كردند و 20 درصد را هم دادند. بعد از بازي آخر در فشار روحي قرار گرفتم و خواستم با خــدا معامله كنــم. مردم خواســتند من به سپاهان بروم چون شرايط سپاهان خوب نيست و آنقدر در صفحههاي مجازي من خواســتند و لطف كردند كه تصميم گرفتم به اين تيم بروم. مديران ذوبآهن تمام برنامههاي من را در اين باشــگاه پياده كردند و اين تيم هم مطمئنا راه خودش را پيدا خواهد كرد و با كادر فني جديد موفق خواهد شد.»

سرمربي سپاهان درباره اينكه آيا قرار است از محرم نويدكيا اســتفاده كند يا نه، ميگويد: «من از حضور نويدكيا استقبال ميكنم. در تمام دنيا بهترين مربيها هافبكهاي بازيســاز بودند، علي كريمي هم اينطور است و شك ندارم يكي از بهترين مربيان ميشود. در ذهنم اين بود كه محرم نويدكيا را به عرصه مربيگري بياورم، اين بستگي به خودش دارد اما شــنيدم محرم صحبتهايي انجام داده ولي بايد ببينم صحبتهاي او درست بوده يا نه. ما بايد در سپاهان نمادسازي كنيم، مثل سايپا كه با صادقي كرد و مثــل ذوبآهن كه با حداديفر انجام داد. در مورد نويدكيا هم ابتدا بايد ببينم چه صحبتهايي كرده و با خودش حرف بزنم بعد تصميمگيري خواهيم كرد.»

امير قلعهنويي در مورد فهرست تيم ملي هم حرفهاي جالبي دارد: «من در مورد 3 بازيكن كه خط خوردند حرف دارم، از سيدحســين حســيني ايراد گرفته، اين اصا به من ربطي ندارد، حسيني ركورددار ليگ است ولي حقيقي 4 سال پيش كجاي دنيا بازي كرد؟ شما اگر وريا غفوري را خط زديد توانايي او را ناديده گرفتيد. همين با را سر من با خسرو حيدري آورديد. هر روز حيدري ميگفت من اين مدلي هستم، آقاي تاج اين آدم كه هر روز يكجا هست، اجازه نده در پيكره فدراسيون باشد. من حق دارم بعد از 40 سال اين حرف را بزنم.»

قلعهنويــي با رد شــايعه اينكه به كيروش اســتنلي گفته بود با ذوبآهــن قراردادش را تمديــد نكند، درباره حضــور اكبر ايماني در تيمــش ميگويد: «اكبر ايماني يك ماه قبل از اينكه به ذوبآهن بيايد بــا من صحبت كرد. من به مجيد نوروزي زنگ زدم و گفتم با مهاجري صحبــت كند و به او گفتم اكبر ميخواهد از تيم جدا شــود اما بندي در قــراردادش وجود دارد و برويد پولي بدهيد تا اين بند خود به خود از بين برود.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran