Iran Varzeshi

كي روش از شجاعي عبور نميكند

-

اينكه بخواهيم مســعود شــجاعي را جــزو بازيكنــان مصدوم يا آســيب ديدههاي سابق عنوان كنيم، بدون شك آمــار او خالف آن را اثبات خواهند كرد ولي با اين حــال نميتوان از اين اتفاق چشم پوشاند كه كاپيتان تيم ملي يك مقطــع در دور برگشــت فصل -2018 2017 با مصدوميت مواجه شــد و يك مرتبه ديگر هم دو بازي آخر سوپر ليگ و جام حذفي يونــان را به همين خاطر از دست داد.

مسعود شجاعي در دور رفت ليگ ايــن فصل 11 بازي براي اين تيم انجام داد كــه 3 گل هم به ثمر رســاند و در نيمفصل دوم هم كه به عضويت باشگاه آا كآتن درآمد، 12 بازي انجام داد و همراه اين تيم به قهرماني رسيد.

كاپيتان اول تيم ملي ايران در دور برگشــت فصل اخير ســوپر ليگ يونان 6 بــازي بازيكن ثابــت آا كبود ولي در نيمي ديگــر از ديدارها بهعنوان يار تعويضي به زمين رفت ولي در اين مدت نمايش خوبي در تركيــب تيم قهرمان ارائه داد و موفق شد در بهترين شرايط و بعد از 3 اردو دوري، مجددا به فهرست تيم ملي برگردد و شانس تجربه سومين جام جهاني را به دست بياورد.

شــجاعي پــس از دو غيبــت در آخرين ديدارهاي آ ا كآتن و بازگشت به ايران، زير نظر كادر پزشكي تيم ملي كار و خيلــي زود نرمدوي را آغاز كرد و در اردوي استانبول هم در كنار پيگيري روند درمان، به كار با توپ پرداخت و در بازيهــاي درون تيمي حضور پيدا كرد تا نشــان بدهد اثري از آســيب ديدگي در او ديده نميشــود و به مرز آمادگي رسيده اســت. مطمئنا اگر شجاعي هم هيچ مصدوميتي نداشــته باشد، همانند دژاگه جزو فهرست نهايي تيم ملي ايران قــرار ميگيرد و احتمال بازي كردن در جام جهاني را خواهد داشت تا در ميانه زمين دوباره نمايش درخشــان خود را داشته باشــد ولي او هم مثل اشكان و ديگر مليپوشان هنوز از قرار گرفتن در فهرست كيروش اطمينان خاطر ندارد. البته نكتهاي كه شــجاعي را نسبت به سايرين متفاوت ميكند، ارتباط نزديك او با كــيروش و تجربه و رهبرياش در بين مليپوشان اســت كه سرمربي تيم ايــران را مجاب خواهد كرد نتواند از نام او و حتي دژاگه عبور كند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran