Iran Varzeshi

مـن‌جنگجـو‌هستـم

-

محمد صالح پس از مصدوميت شــديد در بــازي با رئــال مادريد گفته كــه اميدوار اســت به جام جهاني برسد. او در شبكههاي اجتماعي نوشت: «شب بسيار سختي را پشت ســر گذاشــتم اما من يك جنگجو هستم. با وجود همه مشــكالت مطمئنم در روســيه خواهم بود تا باعث افتخار همه شــما شــوم. عشــق و حمايت شما نيرويي كه الزم دارم را به من ميدهد.» به اين ترتيب، صالح احتماال ميتوانــد در جام جهاني براي مصر به ميدان برود و در 14 خرداد كه فهرســت نهايي تيم ملي مصر اعالم ميشــود، آماده بازي خواهد بود.

خالد عبدالعزيز، وزيــر ورزش مصر هم گفته كه اين ســتاره ليورپول با وجود خطاي خشن ســرخيو راموس در جام جهاني حاضر اســت. او در فيسبــوك نوشــته كه صالح احتمــاال تنها دو هفته زمان براي بازگشــت به ميادين نياز دارد و تحــت برنامه تمريني خاصي قرار خواهد گرفت تا به جام برسد. او همچنين نوشته كه صالح دچار مصدوميت از ناحيه رباط شانه شده است و ابتدا در مصر و سپس در ليورپول تحت مراقبت قرار خواهد گرفت و در نهايت به اردوي تمريني مصر در ايتاليا خواهد رفت.

فدراســيون فوتبــال مصر هــم زمان بازگشــت او به مياديــن را دو هفته در نظر گرفته اســت. همچنين لوييس سوارس براي صالح بهترين آرزوها را داشــته است. او كه در جام جهاني با اروگوئه رودرروي مصر قرار ميگيــرد، گفته: «از اين چيزهــا در فوتبال اتفــاق ميافتد. خيلي ســخت اســت كه در فينال، حواســتان به جام جهانــي پيش رو باشــد. حقيقت اين است كه او بدشانسي هم آورد. براي او بهترين آرزوها را دارم. اميدوارم كه بهبود يابد و به جام جهاني برسد، چرا كه همه بازيكنان رويــاي حضور در جام جهاني را دارند.»

اروگوئه در گروه A جام جهاني با مصر، روســيه و عربســتان همگروه است. سوارس ميگويــد: «زماني كه با ديگــر تيمهاي ملي بازي ميكنيم دوســت دارم آنهــا با بهترين بازيكنانشا­ن به ميدان بيايند.»

از ســوارس ســوال شــد كه آيا پس از محروميــت در جام جهانــي 2014 به دليل گاز گرفتن جورجيو كيهليني، به دنبال انتقام اســت و او گفت: «نه اما من يك جام جهاني به خودم بدهكار هستم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran