Iran Varzeshi

زنوزي: میخواهم مربي بزرگ برای تراکتور بیاورم

-

محمدرضا زنوزي مالك جديد تراكتورســ­ازي تبريــز درباره خريد امتياز ايــن باشــگاه ميگويد: «به خاطــر درخواســت مســووالن و هواداران ايــن كار را انجام دادم تا كمكي به باشگاه تراكتورساز­ي كرده باشــم. ديروز قــرارداد انتقال 100 درصد ســهام امضا شد و از 10 روز پيش نيز گزينههاي ســرمربيگر­ي تيم را مورد بررســي قــرار دادهايم. بــا گزينههاي خارجــي به صورت نامحســوس صحبــت كردهايــم و ايــن مذاكرات از ديــروز به صورت شــفاف و رسمي شروع شده است و به دنبال اين هســتيم تا يك مربي طراز اول اروپايي يا آمريكاي جنوبي را انتخــاب كنيــم اما بــراي اينكه تمرينات را زودتر شروع كنيم با دو، سه مربي ايراني صحبت كردهايم تا بيايند و در كادر فني قرار گيرند تا بعد از انتخاب سرمربي جزو مربيان ما باشد.»

او تصميم دارد كه تيم قدرتمندي را روانه مســابقات كند و میگويد: «بر اساس سهميهاي كه داريم سه بازيكن طــراز اول خارجي جذب خواهيم كرد. بــه دنبال بازيكناني هســتيم كه تا به حال بــه آن كيفيت در ايــران وجود نداشــته اســت. ما به دنبال قهرماني ليگ برتــر هســتيم و ميخواهيم در آســيا حرفي براي گفتن داشته باشيم. از همين رو با جذب مربيان و بازيكنان خــوب ميخواهيــم به ايــن هدفمان برســيم. در مورد بازيكــن اين تصميم را داريم كه بهترينها را جذب كنيم و در زمينه خارجي هم بازيكن طراز اول ميخواهيم. بازيكناني ميخواهيم كه تا به حال از خارج به ايران نيامده باشند. در مــورد بومي و غير بومــي هم بايد بگويم كه ما ميخواهيم تراكتورساز­ي را بــراي قهرماني ببنديــم. حتي براي آســيا هم برنامه داريــم و ميخواهيم بعدها در آســيا هم مقام كسب كنيم. به همين دليل با جذب بازيكنان خوب و مربيــان خوب ميتوانيم به هدفمان برسيم.»

نام باشــگاه تغيير نميكند. «نظر خودم ماندن نام «تراكتورساز­ي» است اما اين تيــم متعلق به هواداران بوده و هر طــور كه آنها بخواهند عمل خواهم كرد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran