Iran Varzeshi

دايي:‌قلي‌زاده‌جدا‌شد،‌ترابي‌منتظر‌است

شهريار براي مربيگري به تركيه نميرود

-

ســايپا در حالي هنوز در بــازار نقل و انتقاالت تحركي نداشــته كه اين تيم يكي از 4 نماينــده فوتبال ايــران در رقابتهاي فصل بعد آسيا است. سايپا بعد از چند فصل ناموفق با علي دايي بار ديگر اوج گرفت و تا آخريــن روز يكي از مدعيان اصلي رتبههاي دوم و سوم بود. با اين وجود سايپا بايد براي فصل آينده تيمي به مراتب قدرتمندتر باشد تــا بتواند بعد از عبــور از مرحله پليآف در مرحله گروهي نيز موفقتر باشد. اينها همه در شرايطي است كه اين تيم هنوز وارد بازار نقــل و انتقاالت نشــده و حتي حضور علي دايي در ورزشگاه بازي ايران و تركيه نيز اين شايعه را به وجود آورد كه او ممكن است از سايپا جدا شده و به تيمي در تركيه بپيوندد.

محمد دايي دســتيار علي دايي در اين رابطــه گفت: «نه به هيچوجــه اين موضوع درست نيســت. علي آقا فقط براي تماشاي بازي تيم ملي به ورزشــگاه رفته بود و امروز و فردا به تهران بازمي گردد.»

او همچنين درباره شــرايط تيم سايپا گفت: «در حال حاضر كه هيچ خبري نداريم اما ظرف روزهاي آينده قرار است جلسهاي برگزار شده و تصميمات نهايي گرفته شود.»

او افــزود: «هنوز بودجه ســال آينده و برنامههاي باشگاه براي فصل آينده مشخص نشــده اســت ولي امروز و فــردا با حضور علي آقا اين جلســه برگزار شده و برنامهها مشخص خواهند شد.»

مربي ســايپا دربــاره اينكــه برخي از ستارههاي سايپا از اين تيم جدا يا در شرف جدايي هســتند گفت: «علي قليزاده با ما قراردادش به پايان رســيد و تصميم گرفت براي ادامــه فوتبالش به اروپا بــرود. ما در پســت آقاي قليزاده نياز به بازيكن جديد داريم ضمن اينكــه در چند نقطه ديگر نيز بايــد با جذب بازيكن نقــاط ضعف را رفع و تيــم قدرتمندتــ­ري براي حضور در آســيا بســازيم.» محمد دايي درباره مهدي ترابي هم گفت: «مهدي ترابــي با ما قرارداد دارد و ما به اين بازيكن نيــاز داريم. براي ترابي اگر پيشنهاد اروپايي نرســد، سايپا بهترين تيم است.»

او همچنيــن اضافه كرد: «ما در ســال قبل كمبودهايي داشــتيم كه در اين فصل بايد آنهــا را رفع كنيم ضمن اينكه بازي در آسيا ســطح باالتري است و از همينرو تيم قطعــا براي موفقيت در اين مســابقات بايد تقويت شود.»

او دربــاره اينكه علــي دايي معموال در نقل و انتقاالت بازيكنان جواني را به خدمت ميگيرد كــه خيلي زود تبديل به ســتاره ميشــوند گفــت: «مطمئنا امســال هم ما روي بازيكنهاي جوان و با استعداد حساب ويژهاي ميكنيم و حتما چند بازيكن جوان و خوب را به تيم اضافه ميكنيم.»

او افزود: «ما هميشه هدفمان اين بوده بازيكنانی كه ميتوانند پيشرفت كنند را به خدمت بگيريم و در اين فصل هم اين كار را انجام خواهيم داد.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran