Iran Varzeshi

بازگشت به فرم قبلي براي نيمكت نشين كردن طارمي

چرا وحید امیري بازيكن سال قبل نیست؟

-

تصــور ميكرديــم وحيــد اميري نزديك به تركيب اصلي تيم ملي باشــد اما انگار پرســپوليس فقط يك سهميه در تركيــب اصلي تيم ملي در روســيه داشته باشــد كه اتفاقا خيليها منتظر اشتباهاتش هستند و همين تك گزينه هم منتقدان زيادي دارد.

در واقع سهم پرســپوليس از اين جام جهاني احتماال يك بازيكن خواهد بود كه بيشتر اشتباهاتش به ياد خواهد ماند تا درخشــشاش. نفــر دوم وحيد اميري اســت كه ميتوانســت بازيكن اصلي تيم ملي باشــد اما برخالف آنچه تصور ميشــد هر چه به جــام جهاني نزديكتر شــديم اميــري افت كرد و از آن فرم ايدهآل گذشــته فاصله گرفت. او فصل قبــل در تركيب پرســپوليس بهترين و تاثيرگذارت­رين بازيكن تيمش بود. وحيد فصل قبل هم شــروع خوبي داشــت اما همزمان با تيم پرسپوليس افت كرد و در سه ماه پاياني فصل كمتر بازي درخشاني از او ميديديم. در واقع بــراي همه پرسپوليســ­يها كه همواره وينگر لرستانيشان را در باالترين سطح ميديدند تماشاي بازيهاي معمولي از او ميتوانست نگران كننده باشد. اميري البته با 6 پاس گل و بازيهاي نســبتا قابــل قبــل همچنان جــزو خوبهاي تيمش در فصل گذشــته بــود اما براي جام جهاني اينها كافي به نظر نميرسد.

اميــري 30 دقيقه در اســتانبول فرصت داشــت تا خودنمايــي كند و با اينكه در توپگيري و شروع حمله از چپ موفــق بود اما در ارســال پاس نهايي و كارهاي تركيبي ناموفق نشان داد.

در حالــي كه طارمي هــم ناآماده اســت و در پســت غير تخصصي بازي ميكند اميري فعال قافيه را به او باخته امــا حتما ميتواند گزينه مناســبتري نســبت به طارمي براي بال چپ باشد به شرطي كه شــماره 11 تيم ملي در روسيه هماني باشد كه در فصل گذشته ليگ برتــر و مســابقات مقدماتي جام جهاني بود.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran