Iran Varzeshi

تيمآلماني مانع حضور پوريا نوروزي در تيم ملي هندبال

-

پوريــا نــوروزي، عضــو تيم ملي هندبــال ايــران در شــرايطي با تيم «گومرزبــاخ» آلمان به توافق رســيده كــه حضــورش در ايــن تيــم عاملي اســت بــراي دوري از تيــم ملــي هندبال.

پوريا كــه بايد همراه گومرزباخ در بوندس ليگا بــازي كند، با اين قرارداد شــرايط تازهاي برايش پيش ميآيد به طوريكه به احتمال زياد نميتواند تيم ملي هندبال را در بازيهاي آســيايي همراه كند.

سرمربي تيم ملي در گفتوگويي كه بــا ايران ورزشــي داشــت، تاكيد كــرد كه بســيار بعيد اســت بتوان از وجود پوريــا در جاكارتا بهره برد. البته خودش در آســتانه حضور در اين تيم ميگويد كه بــه زودي براي حضور در تمرينات تيم ملــي به ايران ميآيد اما گويا فقط ميتواند در تمرينات باشد و بسيار بعيد است كه از سوي باشگاهاش اجازه حضور در بازيهاي آســيايي را دريافت كند؛ مگــر اينكه اتفاق تازهاي بيفتد.

او فعــال درباره حضــورش در اين تيم آلماني ميگويد: «مقدمات انتقالم به اين تيم آلماني انجام شده است و تا چند روز ديگر بــه اين تيم ميپيوندم. يــك ماه مرخصــي دارم و به زودي به ايران بازميگردم تــا در تمرينات تيم ملي حضور داشــته باشم. بعد از آن به آلمان ميروم تا در تمرينات گومرزباخ شركت كنم.»

گويــا عاملي كــه مانــع حضور پوريــا نــوروزي در تركيــب تيم ملي ميشود اين اســت كه بازيكن ديگري كه هم پست او هســت، مصدوم شده و به همين خاطر باشــگاه گومرزباخ به حضور اين لژيونــر ايراني احتياج دارد؛ ضمــن اينكه رقابتهاي بوندس ليگا از رقابتهاي ســاير كشــورها زودتر آغاز ميشود و همين موضوع باعث شده تا پوريا مشكالت بيشتري نسبت به ساير لژيونرها داشته باشد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran