Iran Varzeshi

افتخاري: هيچ بازيكني را به زور نگه نميداريم

-

سيدرضا افتخاري، مديرعامل باشــگاه استقالل خيلي از خبرهايي كه درباره تيام منتشر ميشــود را بزرگنمايي ميداند. او زياد شدن حاشيهها در پايان فصل را طبيعي ميداند و در اين رابطه ميگويد: «در خصوص داســتان تيام بايد بگويم يكسري افراد كه ايراني هم هســتند به دنبال منافع خودشان هستند تا شرايطي را ايجــاد كنند كه تيام به تيم ديگري منتقل شــود. زماني كه او به كويت رفت با مــا در تماس بود و گفت ميخواهم به خانوادهام ســر بزنــم و آنها را به مكه ببرم. بعد از آن ما متوجه شــديم كه از طريق يك دالل با تيم الكويت در حال مذاكره اســت. زماني كه مطلع شديم، خيلي زود مذاكره را قطع كرديم، در صورتي كه به او وعده و وعيدهايي هم داده بودند كه عملي نشــد. بعد تيام با ما صحبت كرد و متوجه شــد كه اين مذاكره كامال دروغ است. ما به باشگاه الكويت تذكر داديم كه با ما مذاكره كند؛ چرا كه تيام بازيكن ما محسوب ميشود و با ما قرارداد دارد. بعد از اين اتفاق تيام تصميم گرفت به ســنگال برود، ما هم براي او بليت تهيه كرديم كه به استراحت برود.»

مديرعامل باشــگاه اســتقالل همچنين تأكيد ميكنــد: «از قول تيام مطلب فارســي در صفحات مجازي منتشر ميشــود، در صورتي كه او فارسي بلد نيست. خــود او هم تعجب كرده بود. بــه او گفتهاند تا اين مطلب را در صفحه مجازياش بگــذارد، حتي قبل از بازي با ذوب آهن آن تيام را ترســاندند و گفتند تو ممنوع الخروج هستي، در صورتي كه او كامال پاداشش را دريافت كرده و حتي آپشنهاي مدنظرش را گرفته اســت و هيچ مشكلي ندارد. ماليات او برعهده باشگاه است كه باشگاه اين را هم انجام ميدهد، اگر ممنوع الخروج بود چطور از كشور خارج شد؟»

افتخاري درباره شفافســازي­اش بعد از صحبت بــا تيام ميگويد: «هواداران اســتقالل به جاي اينكه از ما حمايت كنند از يك دالل حمايت ميكنند. مطمئناً بعــد از اينكه با تيام صحبت كردم، راجع به اين افراد شفافســازي خواهم كرد و كساني كه به دروغ راجع به استقالل صحبت ميكنند، افشا ميكنم كه چه كساني هستند تا شناسايي شوند. هواداران بايد از استقالل حمايت كنند.»

او همچنين پاســخ كســاني كه عملكردش را با فتحا...زاده مقايسه ميكنند، اينطور ميدهد: «قرارداد بازيكنان اســتقالل نسبت به ۰۱ سال پيش كامال تغيير كرده اســت. ما نسبت به گذشته عملكرد بهتري در بخش نقل و انتقاالت و بستن قرارداد داريم.»

مديرعامل باشــگاه استقالل در نهايت تأكيد ميكند: «بازيكني كه اختيارش دست دالل است مشكل خودش است و مشكل ما نيست. در فوتبال ايران بازيكنان خوب زياد داريم كه بتوانيم آنها را جايگزين كنيم و كسي را به زور نگه نميداريم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran