Iran Varzeshi

نظري: استقاللیها واقعيت را به مردم بگويند

-

علي نظري جويباري، معاون ســابق باشگاه استقالل كه سابقه چندين ساله در نقل و انتقــاالت دارد حرفهاي جالبي را در خصوص ابتكار جديد اســتقاللي­ها در مذاكره با بازيكنان بيان ميكند.

او معتقد اســت اســتقاللي­ها براي مذاكره با بازيكن نبايد به خارج از كشــور ميرفتنــد. نظري جويباري با اشــاره به قراردادهاي­ي كه باشــگاه بسته، ميگويد: «مديــران اســتقالل زماني كه شــفر را آوردنــد گفتند با او قــرارداد يك فصل و نيمه بستهايم اما ديديد كه در پايان فصل قرارداد او براي يك فصل ديگر تمديد شد. همين اتفاق در مورد تيام هم تكرار شــد امــا ديديد كه او حاال در آســتانه جدايي اســت. به نظر من مسووالن استقالل بايد واقعيتها را به مردم بگويند.»

او تأكيــد ميكنــد: «مــن يك گله از افتخــاري دارم و آن هم اين اســت كه توفيقي در فوتبــال نبوده و انتظاري از او نميرود؛ خودش كه چندين ســال است در فوتبال بوده و به قول خودش دبيركل بــوده، نبايد چنيــن قراردادهاي­ي را امضا كند.»

نظري جويباري دربــاره ادعاي تيام ميگويد: «چرا بايد ســر يــك بازي مهم مقابل ذوبآهن به بازيكن بگويند ممنوع الخروجي و او فكرش اينقدر خراب شــود. مســووالن اســتقالل بايد ياد بگيرند كه چگونه با بازيكن برخورد كنند.»

او قــدري از تجربههــاي خــودش ميگويــد: «من خــودم ســابقه چندين ســاله در نقل و انتقاالت دارم. هيچ وقت يادم نميآيد فتحا...زاده براي گرفتن يك بازيكن به يك شــهر ديگر رفته باشد چه برســد به خارج از كشور. البته ما از آقاي افتخــاري ممنونيم كه بــراي مذاكره با بازيكن به آن ســوي دنيــا هم ميرود اما حداقل به جــاي اينكه با مدير برنامه قرار ميگذاشت خود بازيكن را ميآورد تا شأن استقالل پايين نيايد.»

نظري جويبــاري توصيههاي خود به مديران اســتقالل را اينطور بيان ميكند: «از آنها ميخواهيم چراغ خاموش حركت كنند تا هر وقت هــر بازيكني را گرفتند نام او را رســانهاي كنند. نه اينكه هر روز بگوينــد فالن بازيكــن را ميگيريم يا در حال مذاكره با فالن بازيكن هســتيم. اين باعث نگراني هواداران استقالل ميشود.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran