Iran Varzeshi

بشيكتاشجدي­دترين مشتري كريم

-

سي و چهار بازي و كسب 71 امتیــاز هم باعث نشــد تا بشیكتاش يكي از ردههاي اول تا سوم سوپرلیگ تركیه را به دست بیاورد.

ايــن تیــم در فصلي كه گاالتاسراي، فنرباغچه و باشاك شهیر در اوج قرار داشتند فقط رده چهارم و سهمیه حضور در لیگ اروپا را كسب كرد تا براي فصل بعد به فكــر تقويت در خطوط سهگانه خود باشد.

در چند روز اخیر فیكرت اورمــان، ريیــس باشــگاه بشــیكتاش با همتاي خود در المپیاكوس صحبــت كرده و طرفین براي انتقال كوســتاس فورتونیس به لیــگ تركیه به توافق رسیدهاند.

باشگاه بشــیكتاش البته يك بازيكن ديگر از المپیاكوس را نیز هدف قرار داده تا جذبش كند. بازيكنــي كه نامش كريم انصــاري فرد اســت. مهاجم المپیاكوس بــا 17 گل زده در فصل گذشته لیگ يونان.

بشــیكتاش بــا لقــب عقابهاي ســیاه 4 مهاجم در اختیار دارد كه جز يكي از آنها بقیه باالي 30 سال سن دارند. آلوارو نگردو اسپانیايي كه 32 ساله است و فصل قبل تنها 7 گل در 32 بازي به ثمر رساند.

واگنــر الو برزيلي و 33 ساله كه در 10 بازي 3 گل زد و مصطفي پیكتمیك 30 ساله كه 8 بازي در تركیب بشــیكتاش حضور داشت و تنها يك گل به ثمر رساند.

يكــي از برنامههــا­ي بشــیكتاش و ســرمربياش شــنول گونش براي فصل بعد جوانگرايي و تقويت خط حمله اســت. به همین دلیل باشگاه مشــهور تركیهاي دست روي كريم انصاري فرد گذاشــته تا دومین گلزن برتر لیگ يونان را استخدام كند.

مارينــا كیــس، ريیس المپیاكــو­س در واكنــش به پیشنهاد بشیكتاش همه چیز را به بعد از جام جهاني و عملكرد انصاري فرد در روسیه موكول كرده است.

مســالهاي كه خود كريم هــم روي آن تاكیــد دارد. تصمیمگیري براي انتخاب تیم جديد، بعد از پايان جام جهاني .2018

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran