Iran Varzeshi

عاليشاه: پرسپوليس به هيچ بازيكني متكي نيست

-

بعد از يك ســال و نيم دوري از پرســپوليس، اميد عاليشاه حاال بيش از هر بازيكني قدر پيراهن پرســپوليس را ميداند. براي همين اســت كه به قول خودش بيقيد و شرط، تمديد كرده و ميگويد اميدوار است كه اين بار قهرماني با پرسپوليس را تجربه كند.

تمديد دو ساله؛ هميشه گفتهام و نيازي به تكرار آن نيست. به پوشيدن پيراهن پرســپوليس افتخار ميكنم و اين را بزرگترين محبت خدا به خودم ميدانم كه افتخار حضور در پرســپوليس به من داده شده. وظيفهام بود كه در اين شرايط در كنار تيم باشم و نميتوانم با كلمات خوشحاليام از تمديد قرارداد با پرســپوليس را توصيف كنم. خيليها به من تبريك گفتند اما فقط ميتوانم بگويم وظيفهام بوده و من بايد خوشحال باشم كه اين افتخار نصيبم شده است.

ســربازي بدموقع؛ در اين مدت كال سكوت كردم چون دوست نداشتم براي پرســپوليس و هوادارانش حاشــيه درســت كنم. فقط اين را ميگويم كه من همان ابتداي فصلي كه ســرباز شــدم، قرار بود بروم و از خارج از كشــور هم پيشنهاد داشتم اما شــرايطي ايجاد شد كه ترجيح دادم در تيــم بمانــم. رامين و مهدي تيــم را ترك كردند و هواداران نگران بودند. مشــكل بازيكن داشتيم و در صحبتي كه با باشگاه داشتم، قرار شــد تا نيم فصل بمانم. بعد سرباز شدم كه اين مســاله دست خودم نبود اما همان زمان هجمه از سمت اشخاص معلوم شكل گرفت. اشخاص خاص و مديريت باشگاه با توجه به فنپيجها و كانالهايي كه مديريت آن هم برعهده خودشان بود غيرمنصفانه هجمههايي را عليه من شــكل دادند. دلگير نشــدم و هيچ وقت نخواستم حاشيهاي براي تيم شكل بگيرد و جوابي به آن ندادم اما خدا جاي حق نشسته و اكنون مشخص شده آنها چه بر سر تيم و باشگاه آوردند.

وينگر يا مهاجم؛ همانطور كه بدون شــرط و شــروط تمديد كردم، هر جا هم كه آقاي برانكو بگويد بازي ميكنم. همين كه عضوي از پرســپوليس باشي، افتخار بزرگي است. من هم ميخواهم از حضور در اين تيم لذت ببرم و مهرهاي تاثيرگذار باشم.

محروميت و نگرانيها؛ فقط ميتوانم بگويم كار آساني نداريم. همانطور كه در فصل گذشــته و قبلتر از آن هم نداشــتيم اما هواداران كه طي اين ســالها بزرگترين حامي تيم بودهانــد به خوبي ميدانند كه پرســپوليس بهعنوان يك تيم بزرگ هيچگاه به فرد متكي نيست. بازيكنان بزرگي آمدند و رفتند اما باشــگاه با قدرت همواره به كار خود ادامه داد. شــايد در مسير ســختي قرار داشته باشيم اما در كنار هم از آن عبور خواهيم كرد. به عبارت بهتر ميتوان گفت امســال مثل آن فصلي است كه هادي نوروزي را از دست داديم و همه متحد شــديم تا روح او را شــاد كنيم. فصل ســختي در پيش داريم اما ميخواهيم در آسيا و ليگ برتر نتايج خوبي كسب كنيم و هواداران را مثل چند فصل اخير خوشــحال ببينيم. خوشحالي و رضايت آنها بهترين اتفاق براي ماست.

جدايي بازبكنان؛ پرســپوليس به هيچ بازيكني متكي نيســت و اين را خصوصا طي دو فصل اخير با رهبري آقاي برانكو ايوانكوويچ نشان داده. برگ برنده تيم ما در كنار هواداران كه جايگاهشــا­ن مشــخص است، آقاي برانكو اســت. مربياي كه با تفكــر و انرژي خود طي اين ســالها به موفقيتهاي بزرگــي با تيم دســت يافته. بچههايي هم كه از تيم جدا شــدند طي مدت حضورشــان زحمت كشــيدند اما مطمئنا تيم جواناني دارد كه ميتوانند در فصل آينده كمك كنند. اســكلت اصلي تيم حفظ شــده و ميتوانيم نتيجه بگيريم. البته فقط با يك شرط؛ حمايت، حمايت و حمايت هواداران. همه در تيم به اندازه سهم خود تالش ميكنند اما اين حمايت به تيم انرژي ميدهد.

هتتريك قهرماني؛ مطمئنا و هيچ شــكي در آن نيست كه پرسپوليس باز هم نخســتين و جديترين مدعي عنوان قهرماني خواهد بود اما خب به خاطر شــرايطي كه پيش آمده و شايد نتوانيم به اندازه بقيه تيمها تيممان را تقويت كنيم، به مراتب كارمان ســختتر است. همه تيمها به شدت در حال تقويت خود هستند اما ما هم براي پرسپوليس كم نميگذاريم. درست است كه باشگاه نميتواند بازيكن جديد بگيرد اما همه ما به حرمت پيراهني كه بر تــن داريم و با حمايت هواداران، تمام توان و تالش خودمان را بري موفقيت پرسپوليس به كار خواهيم گرفت.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran