Iran Varzeshi

پايان اعتراضها با حضور گرشاسبي

-

همه چيــز از فضاي مجازي آغاز شــد. همان جايي كه نوشــته بوديم مأمني شــده براي دشــمنان و مخالفان پرسپوليس و نطفه خيلي از اتفاقات آنجا بســته ميشود. بعد از آن انتقادهاي توهينآميزي كه نثار گرشاسبي و برانكو شد، رفتند ســراغ وزارت ورزش. در اينســتاگر­ام و كانالهاي هــواداري فراخوان دادنــد و اگر چه تعدادشــان از 40 - 30 نفر تجــاوز نميكرد اما با همــان جمعيت اندك، ســعي داشتند تيرشــان را به هدف برسانند. جالبتر از ايــن تجمع امــا بنرهايي بود كه معترضان در دست گرفته بودند و روي يكي از آنها نوشته شده بود: «اين تجمع كامال مردمي است و هيچ ليدر يا مديري را تاييد نميكند.»

بنر ديگــري هم به نمايــش درآمد كه مخاطــب آن وزير ورزش بــود: «جناب وزير! ماننــد اندك هوچيگران رقيب نيســتيم كه هــواداري از تيم خاصي را به شــما نســبت دهيم.»

البته در اين بنر، كلمه وزير با رنگ آبي چاپ شــده بود و به اين ترتيب او به شكلي مثال نامحســوس متهم به اســتقاللي بودن شــده و عمال مضمون جمله منتشــر شده روي بنر زير ســوال رفته بود. حاال پرســش اين اســت كه اصال اين افــراد به چه چيزي معترض بودند؟ به محروميت باشگاه كه فيفا آن را حكــم كرده يا به خريدهاي اســتقالل در روزهاي محروميت پرســپوليس؟ آنهم در حالي كه پرســپوليس با وجــود محروميت، بــراي نيمفصل دوم مهدي شــيري و مهدي شريفي را جذب كرده، با اميد عاليشاه قرارداد جديد بســته و ســروش رفيعي را هم همين روزهاســت كه به خدمت بگيرد. خودشــان ميگفتنــد به ناعدالتيهـ­ـا اعتراض دارند كه منظورشان شــايد همين محروميت باشگاه بوده. مــدام تكرار ميكردند كــه چرا وزارت ورزش در كمك كردن به استقالل عجله دارد اما به پرســپوليس كمك نميكند. جالب اما حضور اتفاقي سرپرســت باشگاه پرسپوليس در ايــن تجمــع اعتراضي بــود. حميدرضا گرشاســبي ظهر ديروز وقتي قصد حضور در وزارت ورزش را داشــت، با هواداراني روبهرو شد كه مقابل در ورودي وزارت ورزش تجمع كرده و خود را حامي پرسپوليس ميدانستند. گرشاســبي در جمع آنها حاضر شد و بعد از شــنيدن گاليههايشا­ن گفت: «ما مشكلي با وزارت ورزش نداريــم و از نظــر پرداختيها هــم وظيفه خود را در قبــال بازيكنان انجام دادهايم. در اين شرايط فقط نياز به حمايت و اعتماد هواداران داريم.»

هــواداران معترض امــا همچنان بر مواضع خود تأكيد داشتند و به گرشاسبي هم گفتند مشــكلي بــا او ندارند چرا كه طرف حسابشان وزارت ورزش است.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran