Iran Varzeshi

سروش، در انتظار تاييد نهايي برانكو

-

تنهــا پاســخ ســروش رفيعي به پيشــنهاده­اي رنگارنگش اين بود كه «اولويت با پرســپوليس است.» حرفي كه شاگردان فصل پيش برانكو (آنها كه قراردادشــ­ان تمام شده بود) هيچكدام حتي بــه زبان هم نياوردنــد و در اين روزهاي سخت محروميت، پرسپوليس را تنها گذاشتند.

سروش اما وضعيتي كامال متفاوت دارد. نه فقط برانكو و هواداران و باشگاه خواهان بازگشــتش هستند، بلكه خود او هم پرســپوليس را نخستين انتخاب دانســته و اتفاقا يكجورهايي به توافق هم رســيدهاند. تاخيرشــان در امضاي قرارداد هم براي اين اســت كه منتظر اعالم راي نهايــي دادگاه عالي ورزش نشستهاند.

اگر پنجره باز شود كه بعيد است، ســروش را از همان ابتــداي فصل در تركيب اصلي پرسپوليس خواهيم ديد و اگر نه، او بايد نيمه نخســت فصل را در تيمي ديگــر بگذراند اما كدام تيم؟ شــرايط او را نه تراكتورســ­ازي قبول كرده، نه سپاهان.

نســاجي هم اگر چه رسما براي امضــاي قــرارداد 6 ماهه با ســروش رفيعي اعالم آمادگي كــرده اما دور از ذهن اســت كه ايــن بازيكن را در تيم مازندراني ببينيم.

در واقــع خود ســروش ترجيح ميدهــد از ابتــداي فصــل در كنــار پرسپوليس باشد و حتي يك نيمفصل دوري از ميدان را هم پذيرفته اما ترديد دارد كه آيا بعد از باز شدن پنجره برانكو از او بازي ميگيرد يا نه.

البتــه مرد كــروات بــه مديران پرســپوليس گفته كه به هــر قيمتي شده ســروش را جذب كنند و باشگاه هم حتي حاضر اســت حــق و حقوق ايــن بازيكن را حتــي در صورت يك نيم فصــل تمرين كردن، تمام و كمال پرداخــت كند. فقــط ميماند تصميم نهايــي خود رفيعي كــه ظاهرا منتظر است ايوانكوويچ از تعطيالت برگردد و خودش شــخصا نظر او را درباره حضور دوبارهاش در پرسپوليس بشنود.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran