Iran Varzeshi

از وايلد كارت خبري نيست

-

کمیته ملي المپیک امیدوار است که ورزش ایران بتوانــد براي المپیک جوانان در دوومیداني و کاراته سهمیه بگیرد و بر تعداد مســافران اعزامي به این رویداد اضافه شود.

اصغر رحیمي، سرپرســت کاروان اعزامي ایران به المپیک جوانان درباره آخرین وضعیت ســهمیههاي ایران در المپیک جوانــان آرژانتیــن ميگوید: «تاکنون 32 ســهمیه بــراي المپیک جوانان کســب کردیم که 10 سهمیه مربوط به تیم فوتســال مردان است و 22 ســهمیه نیز در رشتههاي انفرادي کســب شــده اســت. ما هنوز در دو رشــته دیگر یعني دوومیداني و کاراته شانس سهمیه داریم. کمیته بینالمللي المپیک هم بعد از کســب هر سهمیه تاییدیــه آن را براي ما ارســال کرده است.»

او ادامه ميدهد: «ما در جلســات مربوط به بازيهاي آسیایي جاکارتا در خصوص المپیــک جوانان هم صحبت ميکنیم. کاروان ما در المپیک جوانان خیلي بزرگ نیســت و بــا کادر فني و کادر سرپرســتي 70 تا 80 نفر خواهد بود.»

رحیمــي با بیــان اینکــه من در همان ابتدا گفتم که تعداد ســهمیهها افزایــش ميیابــد، ميگویــد: «تعداد 16 ســهمیه دوره قبل تــا همین جا دو برابر شــده اســت. در مورد تعداد مدال هــم پیش بیني من این اســت کــه در این بخش هم با افزایش مواجه ميشویم.»

او در پاســخ به این ســوال که با توجــه به اینکه فدراســیون تیراندازي در تالش است با ســهمیه وایلد کارت آرمینا صادقیان را هــم راهي المپیک کند و آیا ممکن اســت با وایلد کارت ســهمیه ایران افزایش یابد، ميگوید: «تیراندازي 2 ســهمیه گرفته و وایلد کارت هم به آنها داده نميشــود. اصال ایران در هیچ رشــتهاي شــامل وایلد کارت نميشود.»

سرپرســت کاروان ایــران در بازيهاي المپیک جوانان در ارتباط با بودجه این کاروان نیز توضیح کوتاهي ميدهــد: «بودجه مربــوط به المپیک جوانــان بــراي فدراســیون­ها در دل بودجهاي که به آنها اختصاص دادهایم دیده شده است. بودجه مربوط به اعزام و پاداشها یکبودجه خاص اســت که آن را هم در نظر گرفتیم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran