Iran Varzeshi

انتقال نبيل به ليورپول منتفي شد

-

ماجراي انتقــال نبيل فكير به ليورپول بي نتيجه ماند چون باشگاه ليون اعالم كرد او در فرانسه ميماند. فكير قرار بود آخرين خريد ليورپول باشــد، قــرارداد 53 ميليون پوندي مورد توافــق دو طرف قرار گرفته و با شــرايط شــخصي هم موافقت شده بود، اعضاي تيم پزشــكي ليورپول هم دو روز را در فرانسه گذراندند تا كارهاي رسمي نهايي انجام شــود اما در نهايت، تالشها به نتيجه نرســيد و به داليلي نامشخص برنامه آنطور كه انتظار ميرفت، عملي نشد.

ليورپول به ماهيت مشــكل اشــارهاي نكرده اگرچه فكير ســه ماه پيش در جريان بازي با تيم ملي فرانســه دچار مصدوميتي جدي شــده اما مشخص نيســت احتياط باشگاه انگليسي در رابطه با مشكل قديمي اين بازيكن باشد.

در بيانيه ليــون آمده: «مذاكرات براي انتقال كاپيتــان تيم ما به ليورپول موفقيت آميز نبود و تصميم گرفته شــد مذاكرات به پايان برسد. اگرچه ليورپول هدف اول نبيل بود اما خوشــحاليم كــه او را در تيم حفظ ميكنيــم، در فصل آينده كــه ما در ليگ قهرمانان حضور داريم، به او نياز داريم.»

انتظار ميرفت فكير كه قرار است تيم ملي فرانسه را در جام جهاني همراهي كند، دومين خريد هيجانانگيز ليورپول از فرانسه باشد، اين تيم فابينيو را با 40 ميليون پوند از موناكــو خريده و با توجه بــه اينكه نبي كيتا از اليپزيگ به خدمت گرفته شده، خط مياني فيناليســت فصل قبل ليگ قهرمانان چهره جديدي پيدا كرده.

فكيــر 24 ســاله در 30 بازي در ليگ دســته اول فرانسه در فصل قبل 18 گل زد و 8 پاس گل داد و در صعود تيمش به ليگ قهرمانان نقش موثري داشت.

ديلــي میل- اولیويه ژيــرو در بازي بــا آمريكا به دلیل برخــورد با مت میــازگا از تیم حريف، مصــدوم شــد و از زمین بیرون رفــت. بازيكن آمريكا هم اينطور با ســر خونین روي زمین افتاد. ســر مهاجم فرانســه شــش بخیه خــورد، ولی مشــكلی برای بــازی در جام جهانــی ندارد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran