Iran Varzeshi

تيته: خبر تماس من با رئال دروغ است

-

تيته، مربــي تيم ملي برزيل شايعه پيوستنش به رئال مادريد را رد كرده اســت. تيتــه پس از حضــور در تيــم ملــي برزيل و جانشــيني دونــگا در تابســتان 2016 فوقالعاده كار كرده است. او كه سابقه فتح كوپا ليبرتادورس و جام باشــگاهها­ي جهان را دارد، برزيــل را در رده ششــم مرحله مقدماتي جــام جهانــي تحويل گرفــت و اين تيم را با اختالف ده امتياز با تيــم دوم به جام جهاني رساند.

از ايــن مربــي ســابق كورينتيانس دربــاره عالقه رئال به او ســوال شــد و ايــن مربي 75ســاله هم واكنش تندي نشان داد و گفــت كه هيچ تماســي با او و ژيلمــار ولوز، ايجنتش گرفته نشــده اســت: «وقتي اين حرف بهعنوان نظر شــخصي زده شود، برايــش احترام قايلــم اما اگر آن را بهعنــوان نقل قول بنويســند، دروغ است. اين رفتار بياحترامي اســت و صحيح نيست. من هيچ تماسي با كسي نداشتهام. ژيلمار ولوز، دوست من هم با هيچ كس صحبت نكرده اســت. من احترام بسياري براي پست فعليام قايلم، بــراي كاري كه انجــام ميدهم. بسيار مراقب باشيد. اين خبرنگار، در اطالعاتــي كه داده دروغ گفته است و دروغگو است.

من در حال حاضر در بهترين جاي دنياي فوتبال هستم؛ جايي كه همه دوست دارند در آن باشند. به من نگوييد كه ميخواهم ظاهر را حفظ كنــم.» مربيــان برزيل همــواره بازيكنــان بااســتعدا­د زيــادي در اختيــار داشــتهاند و امســال هم اوضاع همين اســت. بــراي مثال، اخيرا فــرد، هافبك ذخيره برزيل به منچســتريو­نايتد پيوســته اســت. تيتــه دربــاره مذاكــرات بازيكنــان حاضــر در تيمش با باشگاههاي ديگر گفت: «باشگاهها عالقه بسياري به خريد اين بازيكنان دارند و ادو گاســپار (هماهنگكنند­ه تيم ملي برزيل) هم همــراه آنهاســت. ما تالش ميكنيــم ايــن روند را شــتاب ببخشــيم. فرد به منچستريونا­يتد رفــت و قــراردادش را امضا كرد. او به فرمها نگاه كرد و من گفتم: انجامش بده، مرد!»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran