Iran Varzeshi

استقالليها همچنان به دنبال مذاكره با تيام

-

اين روزها خبرهاي زيادي در خصوص نقل و انتقاالت استقالل به گوش ميرســد كه بعضي از اين اخبار به تاييد مسووالن باشگاه استقالل نميرسد. در همين راستا گفته ميشد سيدي بازيكن فصل گذشته گسترش با استقالل به توافق رســيده است اما معاون ورزشــي استقالل خبر توافق با وينگر چپ فصل گذشــته گســترش فوالد را تكذيب ميكند. پندار توفيفي در اين باره ميگويد: «بــا احترامي كه براي تمام تيمهاي ليگ برتري قايل هســتم اما اسامي كه مطرح ميشود در فهرست آقاي شفر نيستند و اين اسامي همگي در حد شايعه است. ما در حال فعاليت در فصل نقل و انتقاالت هستيم و اگر گزينهاي نهايي بشود از طريق سايت باشگاه آن را اعالم ميكنيم.»

البتــه اين روزها يكي از بحثهاي مهمــي كه در مورد نقل و انتقاالت اســتقالل وجود دارد بحث ماندن و يا نماندن تيام اســت. برخالف بازيكنان خارجي اين چند ســال اخير اســتقالل كه فقط براي اين تيم دردسر مالي داشتند، تيام در پست خود يكي از بهترين بازيكنان بود و به همين دليل هم با اتمام ليگ مشتريان زيادي پيدا كرد.

تيام كه پيشــنهاد تيمهاي خارجي او را وسوســه كرده بود اين روزها به دنبال بســتن با يكي از اين تيمها اســت اما استقالليها هم حاضر نيســتند او را از دست بدهند به همين دليــل در حال مذاكره با تيام هســتند. معاون ورزشي باشــگاه اســتقالل ميگويد مذاكرات مثبتي با مهاجم ســنگالي اين تيم براي تمديد قرارداد داشته است.

توفيقي در ارتباط با مذاكره با اين بازيكن ميگويد:«ما هــر روز داريم در آرامش و بدون حاشــيه مذاكرات خود را ادامــه ميدهيم. تا قطعي شــدن مساله حرفي نميزنيم ولي فقط به هواداران استقالل ميگويم كه مذاكرات مثبت اســت.» او در پاسخ به اين سوال كه آيا تيام در استقالل ميماند يا نه هم میگويد: «به نفع استقالل و تيام اين است كه اين همكاري ادامه پيدا كند و ما هم دســت او را باز گذاشــتهاي­م تــا در آرامش تصميم بگيرد.» تمديد قرارداد تيام در حال حاضر مهمترين هدف استقالل در فصل نقل و انتقاالت است كه اگر عملي شود، مديران اين باشگاه كار بزرگي را در فصل نقل و انتقاالت انجام دادهاند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran