Iran Varzeshi

زهيوي: از نرفتن به استقالل و پرسپوليس پشيمانم

-

رحيــم زهيــوي اگرچــه فصل گذشــته بازيهاي خوبي براي فوالد خوزستان انجام داد اما با شعارهاي اعتراضآميز عجيبي در بازيهاي اخير مواجه ميشــد. همين مســاله هم ظاهرا باعث شــد او از فوالد جدا شود و به سايپا برود. زهيوي در مورد جدايياش از فوالد خوزســتان و پيوستنش به ســايپا ميگويد: «من يك سال در كنــار فوالد بودم كه با هر خوبي يا بدي تمام شــد. در نيم فصل اول مصدوم شــدم كه كسي كمكم نكــرد و در عين حال آدمهايي بودند كه از مصدوميتم خوشــحال شــدند. با اين حال با كمك خدا برگشــتم و 7 گل زدم و 4 پاس گل دادم كه آمار بدي نميتواند باشــد. حاال هم به سايپا آمدهام و بايد از مردم خوزستان و هواداران واقعي فوالد تشــكر كنم كه حمايتم كردند. بايد به تيمــي ميرفتم كه در ليگ قهرمانان آســيا حضــور دارد و در واقــع ســايپا انتخاب خوبي براي مــن بود. مهمترين دليلي كــه اين تيم را انتخاب كردم علي دايي بودم. اين در حالي است كه چند پيشــنهاد خوب ديگر داشتم كه حتي بيشــتر از باشگاه سايپا به من پول ميدادند ولي مســائل مالي زياد برايم مهم نبود. دايي يكي از اسطورههاي فوتبال ايران است و قطعا كار كردن با او به پيشرفت من كمك ميكند.»

مهاجم سايپا كه در ســالهاي گذشته از اســتقالل و پرسپوليس پيشنهاد داشت در مورد اينكه آيا پشــيمان نيســت بازي در يكي از اين دو تيم را تجربه نكــرده، توضيح ميدهد: «من در دو فصــل اخير از اســتقالل و پرســپوليس پيشنهاد داشتم و از نرفتن به يكي از اين دو تيم پشيمانم. من دوست داشتم به فوتبال خوزستان كمك كنم و هوداران فوتبال را در شهر و استانم خوشــحال كنم. خيلي اتفاقات در گذشته افتاد اما تمايل ندارم در مورد آنها صحبت كنم و فقط بــراي چهار نماينده خوزســتان در فصل آينده ليگ برتر آرزوي موفقيت دارم.»

رحيــم زهيوي دربــاره اينكــه مهمترين هدفش از حضور در ســايپا چه بوده، ميگويد: «من جــام جهانــي را بنا به داليلي از دســت دادم امــا ميخواهم براي جــام ملتها به تيم ملي برگردم. براي فوالد خوزســتان هم آرزوي موفقيت دارم، اين تيم نيم فصل اول پارسال هم خوب نتيجه گرفــت ولي در ادامه اتفاقاتي افتاد كه شــرايط تغيير كرد. فوالد تيم بزرگي است و هوادارانش انتظار دارند كه اين تيم نتايج خوبي بگيرد. من هيچوقت محبت مردم خوزســتان را فراموش نميكنم. هواداران فوتبال در خوزستان ميتوانند تحليلهاي خودشــان را داشته باشند ولي من خــودم را به فوتبال اين اســتان ثابت كردم.» زهيوي درباره اينكه قرار است در سايپا چه شــمارهاي به تن كنــد، ميگويد: «اگر خدا بخواهد شــماره 10 را ميپوشــم. اين شماره به من نيروي مضاعفي ميدهد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran