Iran Varzeshi

نميتوانستم­بيشترازاين­براياستقال­لصبركنم

معين عباسيان هافبك گلزن و تكنيكي پديده مشهد خيلي وقت بود كه از استقالل پيشنهاد دريافت كرد. او مدت زيادي هم براي اين تيم صبر كرد اما با وجود اينكه مذاكرات مثبت پيش رفت، اقدامي براي امضاي قرارداد صورت نگرفت. بر اين اساس، عباسيان با گزينههاي ديگر مذاكره كرد

- سميرا شيرمردي ‪Samira Shirmardi‬

با وجود اينكه پيشــنهاده­اي زيادي داشتي اما باالخره سايپا را انتخاب كردي...

بله، خدا را شــكر فصل گذشته شــرايطم طوري بود كه ‪5 4،‬ پيشنهاد خــوب دريافت كردم. با اين شــرايط با دوســتانم مشــورت كردم كه هم نظر خودم و هم نظر آنها اين بود كه ســايپا گزينه بهتري است چون اولويتم حضور در ليگ قهرمانان آســيا بــود. به خاطر همين هم ســايپا را انتخــاب كردم. به جز آســيايي بودن، حضــور آقاي دايي بهعنوان ســرمربي خيلي بــه انتخاب ايــن تيم كمك كرد چــون به هر حال شاگردي آقاي دايي افتخار بزرگي براي هر بازيكني اســت كه اميــدوارم آنقدر خــوب كار كنم كه بتوانم جواب اعتماد آقاي دايي را بدهم.

در يكي، 2 روز پيش مصاحبه كردي و گفتي از استقالل پيشنهاد داري امــا به شــما گفتند كه فعال صبر كني. چــرا براي اين تيم صبر نكردي؟

بلــه، از باشــگاه اســتقالل صحبتهايي بــا من شــد و اتفاقا هم همه چيز خوب پيش رفت اما متاسفانه استقبال خوبي نشد و من نميتوانستم بيشــتر از اين منتظر بمانم. به هر حال قسمت نشــد امســال در خدمت تيم بزرگ استقالل باشم و اميدوارم اين تيم فصل خوبي داشته باشد.

يعنــي ارزش نداشــت براي استقالل باز هم صبر كني؟

بحــث ارزش نيســت. من براي انتخــاب تيــم فصل آيندهام اســترس داشتم و نميخواستم به روز آخر بكشد. ميخواســتم زودتر شــرايطم مشخص شود كه در نهايت بامداد ديروز با سايپا به توافق رســيدم و قــراردادم را امضا كردم. بامداد؟!

بله، ساعت ‪3 ،2/5‬ بامداد بود كه جلسه تمام شــد. به هر حال صحبتها طول كشيد كه قرارداد بامداد امضا شد. البته من دير رســيدم تهــران چون در مشهد كار داشتم و به خاطر همين هم جلسه خيلي دير شروع شد.

از ديروز هم در تمرينها شركت كردي؟

بله، من از ديــروز تمرينهايم را با سايپا شروع كردم اما در يكي، 2 روز آينده به مشهد ميروم تا وسايلم را براي آمدن به تهران جمع كنم.

فكر ميكني با سايپا ميتواني به تيم ملي برسي؟

صددرصــد. يكي از اهداف خودم اين است كه با سايپا و علي دايي بتوانم بهتر از هميشــه كار كنم و به تيم ملي برســم. البته من در پديــده هم خيلي تالش كردم اما اميدوارم اين طلسم در سايپا بشكند.

با توجه به اينكه تيم آســيايي انتخاب كردي، به لژيونر شدن هم فكر ميكني؟

صددرصــد. من ســخت تالش ميكنم تــا به اين هدفم برســم. البته كارم خيلي سخت است اما بايد تالشم را نسبت به قبل بيشتر كنم.

مــن 5 ســال در پديــده بودم و حاال به تيم جديــدي آمدم كه آرايش جديدي دارد. بايد زودتر خودم را با آن وفق بدهم.

پديده بــراي تمديد قراردادت صحبتي با شما نداشت؟

چــرا اتفاقا تا قبــل از آمدن به سايپا مذاكره داشتيم. من خيلي دوست داشتم شرايطم درست شود و در پديده بمانــم اما يكســري محدوديتها براي باشگاه وجود دارد كه نشد. حتما بحث مالي بود...

بله، بحث مالي هــم بود. من 5 سال در پديده بودم و آنجا را خانه خودم ميدانم. به همين دليل تا قبل از اينكه با پديده صحبت نكردم قراردادي امضا نكردم. به هر حال قسمت شد امسال از پديده مشهد جدا شــوم. من براي تيم شهرم و تيم خودم آرزوي موفقيت دارم و بايد بگويم جدا شــدن از پديده واقعا برايم سخت است اما به تجربه جديدي نياز داشتم.

طلبت از پديده مشهد به كجا كشيد؟

قول دادند در يكي، 2 روز آينده تكليف طلبم را مشخص كنند.

وقتي با ســايپا مذاكره كردي، مسووالن باشــگاه از چه اهدافي براي فصل آينده صحبت كردند؟

دنبال ســكو هســتيم. اول، دوم يا ســوم. با تالش كادرفنــي به دنبال اين هســتيم كه بتوانيم سهميه آسيا را بار ديگر كســب كنيم. انشاءا... تالش ميكنيم كه اگر شد به قهرماني برسيم.

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran