Iran Varzeshi

اميري و منتظري نزديكترين نفرات به تركيب اصلي

آیا رضایيان و طارمي به بازي مراكش ميرسند؟

-

سرانجام مشخص شد چهار بازيكني كه طي دو ســه روز گذشــته با تيم ملي تمرين كــرده بودند مشــكل مصدوميت داشــتند. يكشنبه شــب و بعد از ابهامات زيادي كــه در اين خصوص مطرح شــد ســايت فدراســيون توضيــح كوتاهي در اين خصوص اعالم كرد تا مشــخص شود هر چهار نفــر در بازي بــا ليتواني دچار مصدوميــت جزيــي شــدهاند و تمرين نميكنند امــا در اين توضيح مختصر هم نيامده بود ميــزان مصدوميت آنها تا چه حد اســت و اصال اين آســيبديدگ­يها جدي است يا نه.

به هر حال در شرايطي كه رسانههاي حريفان تيــم ملي ايــن مصدوميتها را جدي گرفتهاند و اخبــاري درباره اين ۴ نفر و آخرين وضعيتشان منتشر ميكنند بايد احتمال غيبت آنها در بازي اول را در نظر گرفت.

البته بر اســاس آنچه در بازي تركيه و ســپس ليتواني از تركيب ديديم به نظر ميرســد دژاگه و ترابــي بازيكنان اصلي تركيب تيم ملي نيســتند امــا طارمي و رضاييان در تركيــب اصلي بودند و مهره ثابت تيم به حساب ميآمدند.

به نظر ميرســد اگر مصدوميت اين بازيكنان جدي باشــد پژمــان منتظري جايگزين رضاييان و وحيد اميري جانشين طارمي خواهند شــد كه در اين دو پست بيشــتر از بقيه به تركيــب اصلي نزديك هستند.

همچنين عدهاي توضيحات مختصر فدراســيون و ابهاماتي كــه در خصوص ايــن چهار نفر ايجاد شــده را بخشــي از برنامههاي كــيروش و مخفيكاريها­ي او ميدانند. رضاييان و طارمي دو بازيكن اصلي جناح راســت تيم ملي هســتند و شــايد اگر مراكشيها باور كنند هيچكدام از ايــن دو بازيكن در تركيب نخواهند بود آرايــش و تاكتيكشــا­ن را تغيير دهند. اما واقعا چه لزومــي دارد كيروش به دو بازيكن اصلياش استراحت بدهد؟

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran